اسطوره فوتبال عراق ابراز امیدواری کرد که پرسپولیس بتواند قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت گل، یونس محمود توانست افتخارات زیادی را با تیم ملی فوتبال عراق به دست بیاورد و در لیگ قطر نیز درخشید. او همچنین در سال ۲۰۰۷ جام ملتهای آسیا را برای عراق به دست آورد که در آن به عنوان بهترین گلزن و بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شد. او تنها بازیکن عراقی در طول تاریخ است که در لیست نهایی توپ طلا قرار گرفت، زمانی که در سال ۲۰۰۷ بیست و نهم شد. این نکته را باید ذکر کرد که او بدون بازی فوتبال باشگاهی در اروپا به این موفقیت دست یافت.

در حالی که رقابت های باشگاهی در شرق انجام می شود، یونس محمود درباره حضور پرسپولیس ایران در فینال لیگ قهرمانان گفت:‌ من مشتاقانه منتظر تماشای پرسپولیس در فینال هستم. پرسپولیس ترکیب قدرتمندی دارد و بسیار خوب بازی کرد و شایسته صعود به فینال بود. آنها همچنین یک بازیکن تیم ملی عراق در تیم خود دارند یعنی بشار رسن. من مطمئن هستم که عراقی های زیادی فینال را تماشا می کنند تا بازیکن تیم ملی کشورمان را در بزرگترین بازی فوتبال باشگاه های آسیا مشاهده کنند. فینال را هم تماشا می کنم. من می خواهم این را به هر کسی که از شرق انتخاب شده و راهی فینال می شود بگویم، "ببخشید! من در ۱۹ دسامبر از حریف شما پرسپولیس حمایت خواهم کرد."

یونس محمود همچنین درباره حضور قطر در اولین جام جهانی خود گفت: قطر ستاره های خوبی چون هیدوس، المعز علی و اکرم عفیف را در ترکیب خود دارد. این تیم توانست قهرمان جام ملت های آسیا شود و من مطئن هستم آنها به این خودباوری رسیدند که بتوانند در جام جهانی نیز همان بازی‌های خوب جام ملت های آسیا را تکرار کنند و به همین خاطر عقیده دارم قطر در جام جهانی پیش رو درخشش خوبی خواهد داشت.

پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا باید ۲۹ آذر برابر یک تیم از شرق آسیا به میدان برود و در صورت قهرمانی تبدیل به اولین تیم ایرانی می شود که قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا در فرمت جدید را به دست می آورد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )