احمد گوهری دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد، تیمش در مصاف با پرسپولیس به دنبال بهترین نتیجه است.

احمد گوهری دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد، تیمش در مصاف با پرسپولیس به دنبال بهترین نتیجه است. احمد گوهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان را در آستانه دیدار مقابل پرسپولیس مطلوب خواند و اظهار داشت: شرایط تیم ما فوق‌العاده است و همه بچه‌ها انگیزه دارند و می‌خواهند یک بازی خوب برابر پرسپولیس انجام دهند. ما در این بازی دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم و می‌خواهیم هر طور که شده خودمان را ثابت کنیم و در این بازی خانگی به برد برسیم.

وی ادامه داد: اکثر بازیکنان ما جوان هستند، ولی از لحاظ فنی در سطح خوبی قرار داشته و انگیزه بالایی دارند. ما تیم خوبی داریم و آماده بازی پنجشنبه هستیم. ما می‌دانیم با تیم باکیفیتی روبه‌رو می‌شویم که به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده و قهرمان چهار دوره اخیر لیگ برتر بوده است. بازی سختی در پیش داریم، ولی ما هم آدم‌های سختی هستیم. با توجه به تمرینات چند روز گذشته و صحبت‌هایی که اعضای کادر فنی با ما انجام دادند، خیلی آماده هستیم و با وجود احترامی که برای پرسپولیس و هوادارانش قائل هستیم، امیدوارم به نتیجه دلخواه‌‌مان برسیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در واکنش به اینکه برخی معتقدند پرسپولیس نسبت به زمان حضورش در لیگ قهرمانان آسیا ضعیف‌تر شده است، خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم اینطور باشد. تیمی که به فینال آسیا رفته است فقط با ۱۱ بازیکن این کار را انجام نداده و بازیکنان خوب زیادی دارد. پرسپولیس در مجموع تیم خوبی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.