سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی با بیان اینکه هر تیمی که از دسته پایین‌تر به دسته بالاتر صعود می‌کند، در سال اول برای تثبیت جایگاه و بقا در مسابقات تلاش می‌کند، گفت: ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و هدف اول خود را ماندن در لیگ یک قرار داده‌ایم اما حقیقتا فقط به این موضوع دل نبستیم و می‌خواهیم شگفتی‌ساز رقابت‌ها شویم.

ابراهیم اشکش در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص کسب تساوی برابر تیم رایکا بابل در هفته نخست لیگ دسته یک فوتبال کشور، اظهار کرد: بازی با رایکا بابل به معنای واقعی در زمین باتلاقی و شرایط نامساعد جوی انجام شد. در نیمه اول با اشتباه فردی بازیکن‌مان، یک بر صفر عقب افتادیم اما در نیمه دوم در حالی که تیم حریف سعی داشت وقت تلف کند، ما با تعویض‌هایی که انجام دادیم، توانستیم موقعیت‌های خوبی را ایجاد کنیم و حتی یک گل هم بزنیم که داور آن را آفساید اعلام کرد. همچنین چندین صحنه مشکوک به پنالتی وجود داشت اما در مجموع تیم داوری خوب و شجاعانه کار کرد.

وی افزود: در نهایت توانستیم در دقیقه ۹۰ توسط رضا آنتیک یار تعویضی‌مان به گل مساوی برسیم، البته در دقایق ۹۶، ۹۷ نیز می‌توانستیم برنده بازی باشیم و ۳ امتیاز شیرین را به خانه بیاوریم که دروازه‌بان تیم رایکا چند مهار خوب از خود نشان داد و توپ‌های‌مان به گل تبدیل نشد. در مجموع کسب یک امتیاز در بازی اول، آن هم در زمین حریف و در شرایط نامساعد جوی برای ما قابل قبول بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی درباره دیدار آینده تیمش مقابل تیم هوادار تهران، گفت: برای این بازی نیز کاملا آماده هستیم و با تمام توان برای پیروزی به مصاف حریف خود خواهیم رفت.

وی درباره اهداف استقلال ملاثانی از حضور در لیگ دسته اول کشور، عنوان کرد: هر تیمی که از دسته پایین‌تر به دسته بالاتر صعود می‌کند، در سال اول برای تثبیت جایگاه و بقا در مسابقات تلاش می‌کند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. طبق جلساتی که با مدیریت باشگاه داشتیم، هدف اول خود را ماندن در لیگ یک قرار داده‌ایم اما حقیقتا من و بازیکنانم فقط به این موضوع دل نبستیم و می‌خواهیم شگفتی‌ساز رقابت‌ها شویم. همچنین برای شگفتی‌سازی خط پایانی در نظر نداریم.

اشکش با اشاره به آماده نبودن ورزشگاه ملاثانی و انجام دیدارهای خانگی این تیم در ورزشگاه تختی اهواز، گفت: در حال حاضر تیم ما در همه بازی‌هایش میهمان است. چه در استان‌های دیگر و چه در خوزستان، زیرا نمی‌توانیم در ملاثانی بازی کنیم و باید در اهواز به میدان برویم که در چنین شرایطی مجددا میهمان محسوب می‌شویم. ان‌شاءالله با یاری مسئولان مشکل ورزشگاه ملاثانی به زودی حل شود.

وی درباره حضور خوزستانی‌ها در تیمش نیز عنوان کرد: هدف ما نشان دادن توانایی بازیکن‌های خوزستانی است. ۷۰ درصد از نفرات سال گذشته خود را حفظ کرده‌ایم و نفرات جدیدی را از استعدادها و جوانان خوزستان به خدمت گرفته‌ایم و فقط سه بازیکن غیربومی در تیم ما وجود دارد. خط ‌مشی باشگاه استقلال ملاثانی استفاده از ظرفیت‌های استانی است تا نشان دهیم اگر به جوان خوزستانی در فوتبال بها داده شود، می‌تواند خیلی خوب کار کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی همچنین با اشاره به حمایت‌های باشگاه، افزود: مدیریت باشگاه هر قولی که داده‌، عملی شده است و تمام قد از تیم حمایت می‌کند. همچنین شورای شهر ملاثانی، شهرداری و رئیس هیات فوتبال شهرستان، نگاه مثبت و خوبی به تیم دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.