با این که تیم استقلال امروز با تغییراتی نسبت به هفته دوم به مصاف ماشین سازی می‌رود، اما به نظر می‌رسد خط حمله این تیم دستخوش تغییر نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران امروز و در چارچوب هفته سوم رقابتهای لیگ برتر میزبان ماشین سازی تبریز است و محمود فکری برای عبور از بحران ناخواسته‌ای که گریبان تیمش را گرفته ناگزیر است با دست پر از این میدان خارج شود.

احتمال اینکه ترکیب آبی پوشان امروز نسبت به دیدارهای گذشته شان دستخوش تغییراتی شود هست اما اینکه این تغییرات به خط حمله آنها برسد یا خیر، باید گفت بسیار بعید است.

احتمال اینکه فکری امروز به زوج قائدی - مطهری در ترکیب اولیه‌اش دست بزند زیاد نیست و علیرغم رفع کدورت بین او شیخ دیاباته و آمادگی نسبی بدنی آقای گل فوتبال ایران، بعید است او در ترکیب ثابت قرار بگیرد. اما حتی اگر شیخ در ترکیب ثابت آبی‌ها هم قرار نگیرد، فکری این فرصت را به او می‌دهد تا مقابل سبز پوشان تبریزی به میدان برود.

آبی پوشان در هر دو بازی فصل گذشته خود مقابل ماشین سازی شکست خوردند و تک گل این تیم در بازی نیم فصل دوم به ماشین سازی توسط دیاباته به ثمر رسیده بود.

دیدار دو تیم استقلال و ماشین سازی از هفته سوم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۶:۱۵ امروز در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.