سرمربی مس رفسنجان گفت از عملکرد شاگردانش در دو هفته گذشته راضی است و روند عملکرد این تیم، صعودی بوده است.

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان سه‌شنبه شب در نشیت خبری پیش از دیدار تیمش برابر آلومینیوم اراک گفت: خوشحالم در گذشته بازیکنانی را به این تیم اضافه کردم و اکنون در این تیم بازیکن ثابت هستند اما ناراحتم نتوانستم ماموریتم را تکرار کنم.

او درباره بازی با آلومینیوم گفت: هر دو تیم شرایطی مشابه دارند. ما در مسیری با شیب رو به بالا هستیم و تیم در حال هماهنگ شدن است. ما ۱۳ بازیکن جدید جذب کردیم و برای هماهنگی، نیازمند زمان هستیم. گروه آنالیز ما پس از آنالیز دو بازی قبلی، روند خوبی را برای تیم متصور شدند و امیدواریم روند کیفی ما در بازی بعد بهتر از قبل شود. این هدف ماست و تلاش خود را می‌کنیم و با درایت و تیزهوشی، سعی می‌کنیم از این چالش سال اول عبور کنیم. برای آلومینیوم آرزوی استمرار در لیگ برتر می‌کنم.

ربیعی درباره شکست خوردن هر دو تیم در بازی‌های هفته اول و دوم و استرس تیمش در این خصوص گفت: اگر این فضا درست ارزیابی شود، می‌تواند استرس و فشار را کم کند. اگر بخواهیم احساسی و رویانگرانه به کار نگاه کنیم، استرس و فشار افزایش می‌یابد. سعی کردم به تیمم آرامش را انتقال دهم و فشاری را روی تیم ایجاد نکنم. این شیبی که می‌رویم برای من مثبت است و نگرانی درباره مسیری که می‌رویم نداریم‌. تلاش ما این است برای سهمیه‌ای که شبانه‌روز جنگیدیم و آن را به دست آوردیم، از دست ندهیم. مس برای من مانند فرزندم است و سعی می‌کنم از موفقیتی که برای آن به وجود آمده پاسداری کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.