باشگاه بارسلونا به مصاحبه مهاجم فرانسوی خود با شبکه مویستار که در آن درباره مسائل مختلفی صحبت کرد، واکنشی مثبت نشان داد.

باشگاه بارسلونا به مصاحبه مهاجم فرانسوی خود با شبکه مویستار که در آن درباره مسائل مختلفی صحبت کرد، واکنشی مثبت نشان داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصاحبه جدید آنتوان گریزمان با شبکه تلویزیونی مویستار اسپانیا که در آن درباره ابعاد مختلف حضورش در بارسلونا، رابطه‌اش با لیونل مسی و اظهارات جنجال‌آفرین مدیربرنامه‌های سابقش صحبت کرد، رضایت مسئولان باشگاه بارسلونا را در پی داشته است.

گریزمان در این مصاحبه به شفاف‌سازی درباره واقعیت رابطه‌اش با مسی پرداخت و گفت برخلاف چیزهایی که گفته شده، رابطه این دو با هم خوب است و اظهارات اخیر مدیربرنامه‌های سابقش و همچنین دایی او درباره نقش لیونل مسی در مشکلات هم‌تیمی فرانسوی‌اش در نوکمپ از جانب خودشان بوده و ربطی به او ندارد.

این مصاحبه اولین اظهارنظر کامل و شفاف گریزمان درباره رابطه‌اش با مسی بود که خیلی از ابهامات را درباره رابطه دو ستاره هجومی بارسلونا برطرف کرد و به همین دلیل هم باشگاه به آن واکنشی مثبت نشان داده است. بارسایی‌ها در صفحه توئیتر فرانسوی خود پستی با عکسی خندان گریزمان در حال تمرین منتشر کرده‌ و در کنار آن نوشته‌‌‌اند:«ما در کنار یکدیگر هستیم».

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.