سرمربی ماشین‌سازی می‌گوید تیمش آینده درخشانی خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، وحید بیاتلو سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل استقلال در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر گفت: کل بازی‌های لیگ سخت است و همه این بازی‌ها حکم فینال را دارد. بازی‌ها غیر قابل پیش‌بینی شده اند چون فوتبال تغییر کرده است و کیفیت زمین‌ها و تاکتیک‌ها تغییر کرده است و این کار را برای همه تیم‌ها سخت می‌کند.

او ادامه داد: استقلال در ۲۰ دوره گذشته در مسابقات لیگ همیشه مدعی بوده است و نفرات خوبی در اختیار داشته است. ما شناخت خوبی از استقلال داریم و کاری به بازی قبل این تیم هم نداریم. تیم ما هم کلا دگرگون شده است و ۲۰ بازیکن را از دست داده‌ایم و زمان می‌برد تا تیم را از نو بسازیم.

بیاتلو افزود: تیمی که ما بسته‌ایم، آینده درخشانی خواهد داشت.

سرمربی ماشین‌سازی درباره وضعیت چمن ورزشگاه آزادی گفت: ما هیچ اطلاعی در این رابطه نداریم چون در این زمین تمرین نکردیم. شاید این هفته وضعیت چمن بهتر شده باشد.

او تاکید کرد: فوتبال همیشه با تماشاگران بهتر است و بودن تماشاگران به نفع تیم جوان ما بود اما به خاطر کرونا، تماشاگران نیستند.

بیاتلو درباره عصبانیت مربیان در بازی‌های هفته قبل خاطرنشان کرد: شاید به خاطر برخی عملکردهای داوری باشد. فشار روی مربیان جوان بالا است و اگر لیگ جلو برود و داوری کیفیتش بالا برود، مشکلات حل می‌شود. البته اشتباه وجود دارد و گاهی به نفع ما و گاهی به نفع تیم مقابل است اما من فکر می‌کنم عمده اشتباهات داوری به خاطر جوان بودن داوران است.

او افزود: استقلال مقداری وارد حاشیه شده اما من آینده استقلال را روشن می‌بینم. ما در این بازی تلاش خود را می‌کنیم و شک نکنید بازی خوبی را انجام خواهیم داد و بازی خوب خود را تقدیم به هواداران می کنیم. استقلال و ماشین‌سازی دو تیم ریشه‌دار هستند و من و بازیکنانم عاشق ماشین‌سازی هستیم و امیدوارم نتیجه بازی به نفع ما باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.