پیمان بابایی مهاجم تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: بازی سختی برابر استقلال خواهیم داشت، ولی امیدوارم در این بازی امتیاز بگیریم.

پیمان بابایی مهاجم تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: بازی سختی برابر استقلال خواهیم داشت، ولی امیدوارم در این بازی امتیاز بگیریم. پیمان بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیتش برای بازی با استقلال و اینکه گفته می‌شد شاید به دلیل سرماخوردگی این بازی را از دست بدهد، گفت: من مشکل خاصی برای این بازی ندارم و می‌توانم تیمم را در بازی با استقلال همراهی کنم. خوشبختانه ماشین‌سازی هم شرایط خوبی دارد و امیدوارم در این بازی نتیجه خوبی بگیریم.

وی در ادامه درباره تقابل با استقلال تهران تصریح کرد: استقلال بعد از شکست برابر فولاد وضعیت خوبی نداشت و درگیر برخی حواشی هم شد، ولی آنها در این بازی به دنبال برد هستند. ما بازی سختی در پیش داریم، ولی تیم دست و پابسته‌ای نیستیم. تمام هدف‌مان این است که بازی خوبی برابر استقلال انجام دهیم و امیدوارم امتیاز بگیریم.

بابایی که تا به حال برابر استقلال موفق به گلزنی نشده است، درباره شانس گلزنی‌اش در بازی فردا، تصریح کرد: برای من موفقیت تیم از هر چیزی مهمتر است و اگر هم بازی کنم، دوست دارم بهترین عملکرد را داشته باشم و به تیمم کمک کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.