سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: مطمئنم تیمی که ساختیم آینده درخشانی خواهد داشت، هم از نظر تیمی و هم از نظر انفرادی.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: مطمئنم تیمی که ساختیم آینده درخشانی خواهد داشت، هم از نظر تیمی و هم از نظر انفرادی. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وحید بیاتلو در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: درباره بازی باید بگویم که کل‌ بازی‌های لیگ سخت است و همه آنها حکم فینال را دارند و غیرقابل پیش‌بینی هستند. فوتبال نسبت به گذشته تغییر کرده و کیفیت زمین‌ها بهتر شده است. در این بین تنوع تاکتیک‌ها و سرعت بازی‌ها بیشتر شده و هیچ تیمی از قبل بازنده بازی نیست. درباره استقلال باید بگویم که در ۲۰ دوره گذشته در لیگ برتر و جام آزادگان همیشه مدعی بوده و نفرات خوبی داشته است. ما شناخت کاملی نسبت به استقلال داریم و کاری به گذشته‌شان نداریم.

وی ادامه داد: تیم ما هم که دگرگون شده است و ۲۰ بازیکن را از دست دادیم و زمان می‌برد تا تیم‌مان را از نو بسازیم. فوتبال یک پروسه سخت است و سعی می‌کنیم هفته به هفته بهتر شویم. مطمئنم تیمی که ساختیم آینده درخشانی خواهد داشت، هم از نظر تیمی و هم از نظر انفرادی. بازیکنان ما در آینده جزو بهترین‌های فوتبال کشورمان خواهند شد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی درباره این موضوع که گل‌محمدی نسبت به کیفیت چمن ورزشگاه آزادی اعتراض کرده بود، گفت: ما هیچ اطلاعی از کیفیت چمن آزادی نداریم، چون روی آن تمرین نکردیم. البته شاید این هفته کیفیت زمین بهتر شده باشد.

بیاتلو راجع به بازی مقابل استقلال بدون حضور تماشاگران، تصریح کرد: فوتبال با تماشاگران بهتر است و بودن تماشاگران به نفع تیم جوان ما هم بود و انگیزه‌های بازیکنان ما بیشتر می‌شد. متأسفانه به خاطر شیوع ویروس کرونا تماشاگران حضور ندارند و اگر بودند، بهتر بود.

وی درباره ناراحتی‌اش در هفته اول لیگ و اینکه مشابه همین اتفاق برای سایر مربیان در هفته دوم افتاد، خاطرنشان کرد: شاید یکسری مسائل داوری باشد. یکسری مربیان جوان مثل من آمده‌اند. فشار روی مربیان جوان خیلی زیاد است و انتظارات بالاست. یک مقدار فکر می‌کنم لیگ جلوتر برود و داوری‌ها کیفیتش بهتر می‌شود، عمده اصلی این مشکلات جوانی مربیان و فشاری است که روی آنها قرار دارد و باعث می‌شود یک مقدار از شرایط فنی خارج شوند.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در مورد کیفیت فنی استقلال هم تصریح کرد: استقلال تیم کاملی است و در هر پست دو بازیکن باکیفیت دارد. فکر می‌کنم یک مقدار وارد حاشیه شدند، ولی با وجود فکری و بازیکنانی که این تیم دارد، آینده استقلال را خیلی خوب می‌بینم. ما بازی سختی با آنها داریم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم، شک نکنید که یک بازی خیلی خوبی را فردا مقابل استقلال بچه‌های ما ارائه خواهند کرد. امیدوارم که فردا یک بازی خیلی خوب انجام دهیم تا به هواداران قدیمی‌ترین تیم آذربایجان تقدیم کنیم. ما همه عاشق پیراهن سبز ماشین‌سازی هستیم و می‌جنگیم تا نتایج خوبی بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.