روزنامه‌ الرایه قطر در گزارشی نوشت که دو بازیکن ایرانی باشگاه العربی می‌توانند وارد رقابت آقای گلی شوند.

روزنامه‌ الرایه قطر در گزارشی نوشت که دو بازیکن ایرانی باشگاه العربی می‌توانند وارد رقابت آقای گلی شوند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه الرایه قطر در گزارشی از پایان هفته ششم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر دو لژیونر ایرانی العربی را از گزینه‌های مدعی برای حضور در جمع گل‌زنان برتر لیگ این کشور دانست.

این روزنامه ابتدا در خصوص شکست سنگین العربی مقابل السد نوشت: «غیبت ۷ بازیکن اصلی العربی از جمله مهرداد محمدی و مهدی ترابی در بازی مقابل السد تاثیر زیادی در عملکرد این تیم داشت و سرمربی العربی نتوانست جای خالی بازیکنان تاثیرگذار خودش را پر کند.»

الرایه همچنین با اشاره به جدول گلزنان برتر لیگ قطر نوشت: «سانتی کاسورلا بازیکن اسپانیایی السد، نبیل الزهر ستاره الاهلی و مهند علی بازیکن السیلیه با ۵ گل زده در صدر جدول گلزنان قرار دارند. همچنین نام تای‌هی بازیکن السد و یوهان پولی بازیکن الریان به همراه جاناتان مهاجم الغرافه هرکدام ۴ گله هستند. بغداد بونجاح و مهرداد محمدی در این جدول سه گله هستند، اما انتظار می‌رود رقابت آقای گلی نزدیک و قوی‌تر از این باشد. همچنین آقای گل‌های جدیدی به این جدول اضافه شود، از جمله مهرداد محمدی و مهدی ترابی دو بازیکن العربی.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.