خرم‌آباد- مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان، گفت: چهارمین مرحله اهدای خون توسط بسیج جامعه پزشکی استان اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالوحید ملک آرا در سخنانی، اظهار داشت: چهارمین مرحله اهدای خون توسط بسیج جامعه پزشکی لرستان به مناسبت هفته بسیج انجام گرفت.

وی با اشاره به اجرای چهارمین مرحله اهدای خون بسیج جامعه پزشکی لرستان، اظهار داشت: جهاد همیشه ادامه دارد و این بار در روزهای کرونا، اهدای خون به بیماران نیازمند به خون یکی از بزرگترین جهادها محسوب می‌شود.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به اهمیت اهدای خون به ویژه در روزهای حساس کرونایی، عنوان کرد: در همین راستا اعضای بسیج جامعه پزشکی با مراجعه به پایگاه انتقال خون در شهرستان خرم‌آباد و با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی، اقدام به اهدای خون به بیماران نیازمند کردند.

سرهنگ ملک آرا، بیان کرد: این عمل خیرخواهانه که به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در مرکز انتقال خون استان طی چهار مرحله انجام شد سبب شده اعضای بسیج جامعه پزشکی لرستان با شرکت در این سنت حسنه به بیماران نیازمند به خون کمک کنند.

وی، تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمع تصمیم گرفته شد انجام اهدای خون توسط اعضای بسیج جامعه پزشکی طی چندین مرحله دیگر در این مکان انجام گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.