خرم‌آباد- در مراسمی به مناسبت هفته بسیج و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بسیجیان پیشکسوت نیروی انتظامی لرستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در هفته بسیج و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از بسیجیان پیشکسوت نیروی انتظامی لرستان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم حجت الاسلام سیداسماعیل حسینی مازندرانی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان لرستان با بیان اینکه یکی از افتخارات نظام ما در دفاع مقدس این است که حتی یک وجب از خاک خود را به دست دشمن ندادیم، اظهار داشت: جنگ تحمیلی ۸ ساله باعث شد که ملت ایران ایثارگری‌های فراوانی را از خود نشان دهد و پیروز شود و در حقیقت دفاع مقدس تدبیر امام (ره) بود و ایشان الگوی بی نظیر تفکر بسیجی را به دنیا ارائه کردند که هم اکنون در کشورهای خاور میانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی در بخش دیگری سخنان خود، بزرگترین و مهم‌ترین نیاز امروز هر کشور را امنیت پایدار خواند و اظهار داشت: فعالیت، تولید و پویایی هر یک از بخش‌های اجرایی و اداری متأثر از این مقوله حیاتی است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان، عنوان کرد: پاسداری و حراست از ارزش‌های انقلاب و حفظ حریم نظام، اولویت اول کاری در بسیج و ناجا است و روزهای سخت و دشوار این سرزمین، همواره شاهد حضور شجاعانه و خستگی ناپذیر جوانانی بوده که علیرغم ناملایمت ها و هجمه‌های داخلی و خارجی، توانستند با اطاعت از ولی امر و فرماندهی معظم کل قوا و دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی خواب راحت را از چشمان هنجارشکنان و مخلین قانون بربایند.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی با بیان اینکه اتحاد رمز پیروزی جنگ حق علیه باطل بود، اظهار داشت: انقلاب یک اتحاد مستحکم بین طوایف و قوم‌های مختلف به وجود آورد به طوری که همه اقشار و گروه‌ها دوشادوش هم به جبهه‌ها رفتند و ایستادگی کردند و بدون تردید مردم پیروز اصلی جنگ تحمیلی بودند.

وی، افزود: بدون شک دوران دفاع مقدس نه تنها منجر به استمرار انقلاب اسلامی بلکه موجب ارتقا ضریب استقامت مردم در برابر انواع تهدیدها و خیانت‌های متجاوزان شده است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به اینکه اولین کسی که لفظ دفاع مقدس را به زبان آورد و تفکر بسیجی در دوران دفاع مقدس را شکل داد، امام (ره) بود، اظهار داشت: نیروهای ایران در سوریه و عراق با پیاده کردن الگو و تفکر ناب بسیجی و روحیه ایثارگری توانستند کشور را از سقوط در مقابل داعش و دولت تروریسم آمریکا نجات دهند.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی، اظهار داشت: مظلومیت رزمندگان نیروی انتظامی باید به خوبی به رشته تحریر در بیاید تا همگان بدانند که کارکنان خدوم نیروی انتظامی در کنار وظیفه نظم و تأمین امنیت داخلی کشور، نقش مقابله با دشمن بعثی را در دوران ۸ سال دفاع مقدس به عهده داشتند.

وی، نهاد انقلابی بسیج را برخاسته از بطن مردم و یکی از بازوان فعال و پرتوان جمهوری اسلامی خواند و افزود: اعتماد عمیق و قلبی حضرت امام (ره) به جوانان غیور و مبارز کشور، در اولین سال‌های پیروزی نهضت شکوهمند ایران، باعث تبلور، رشد و شکوفایی سازمان بسیج و بسیجیان شد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان، لزوم عدم وابستگی و حزب گرایی در نیروهای مسلح را از تدابیر حکیمانه بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی برشمرد و بیان داشت: برقراری امنیت ملی و حفظ عزت و اقتدار کشور در بالاترین سطح تکالیف نیروهای مسلح قرار دارد که به خوشبختانه و به برکت وجود فرماندهان و کارکنان لایق و ولایتمدار، این مهم به خوبی تحقق یافته است.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی با اشاره به سوابق درخشان ناجا در مأموریت‌های محوله، داشتن روحیه جهادی و اعتقاد قلبی به اهداف و رسالت سازمانی را از برجسته‌ترین نقاط قوت و شاخص کارکنان این مجموعه برشمرد و تصریح کرد: این شاخص‌های انسانی و ارزشمند در کنار توجه به اصل پلیس جامعه محور و رویکرد اجتماعی از ناجا یک پشتوانه قوی و تکیه گاه قابل اطمینان برای نظام ساخته و پرداخته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.