سرمربی تیم فوتبال یوونتوس با تأکید بر گزینه‌های تاکتیکی متفاوت خود برای خط حمله‌اش گفت رفتار او با بهترین بازیکن تیمش مانند رفتاری است که با سایر بازیکنان تیم دارد.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس با تأکید بر گزینه‌های تاکتیکی متفاوت خود برای خط حمله‌اش گفت رفتار او با بهترین بازیکن تیمش مانند رفتاری است که با سایر بازیکنان تیم دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ پیرلو سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در نشست خبری پیش از بازی خانگی فردا شب (سه‌شنبه) یوونتوس مقابل فرنس‌واروش مجارستان در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

او که تیمش با کسب یک پیروزی (به شرط شکست نخوردن بارسلونا در خانه دیناموکیف در دیگر بازی گروه G) می‌تواند صعودش را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کند، با اشاره به پیروزی ۲ بر صفر مردانش در بازی شنبه شب مقابل کالیاری در هفته هشتم سری A گفت: ما باید راه‌مان را ادامه دهیم. کاری که شنبه انجام دادیم چیزی جز یک بازی خوب نبود. ما باید ثبات داشته باشیم، وگرنه تیم بزرگی نخواهیم بود. ما یوونتوس هستیم پس باید طوری به زمین بازی برویم که انگار پای یک فینال در میان است. باید بازی را ببریم تا جواز صعود به مرحله بعدی را بگیریم. باید هرچه زودتر صعودمان را قطعی کنیم تا در بازی‌های بعدی به بازیکنان‌مان فرصت استراحت بدهیم. اگر صعود کنیم در دو مسابقه بعدی‌مان مقابل دیناموکیف و بارسلونا به شیوه‌ای متفاوت بازی خواهیم کرد و می‌توانیم روی لیگ تمرکز کنیم.

پیرلو ادامه داد: ما نقاط قوت فرنس‌واروش را می‌شناسیم. نتیجه بازی رفت (برد ۴ بر یک یووه) نباید ما را فریب دهد. می‌دانیم که آنها خوب فوتبال بازی می‌کنند ضمن اینکه نتیجه این بازی می‌تواند برای صعودمان سرنوشت‌ساز باشد.

در غیاب مریح دمیرال، جورجو کیه‌لینی و لئوناردو بونوچی که همگی مصدوم هستند، ماتیس دلیخت تنها مدافع میانی آماده یوونتوس برای مصاف با نماینده مجارستان است.

پیرلو در این باره هم گفت: ما فقط چهار مدافع داریم. بنابراین الکس ساندرو و دانیلو باید بازی کنند. در خط میانی من تصمیم خواهم گرفت که کولوسفسکی بازی کند یا فدریکو کیه‌زا که به تازگی از بند مصدومیت آزاد شده است. او مقابل کالیاری چند دقیقه بازی کرد، اما فکر نمی‌کنم هنوز آماده ۹۰ دقیقه بازی باشد. در خط حمله فدریکو برناردسکی که مقابل کالیاری و پیش از آن در تیم ملی خوب کار کرد، در ترکیب خواهد بود. پائولو دیبالا هم آماده است. حال او بهتر است و دارد باثبات تمرین می‌کند. بازی‌اش مقابل کالیاری هم خوب بود. ببینیم می‌تواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد یا نه. استفاده از مثلث دیبالا، موراتا و رونالدو؟ متأسفانه ما هرگز همه آنها را با هم در اختیار نداشته‌ایم. آنها فقط چند روز کنار هم تمرین کرده‌اند. البته از ابتدای فصل درباره این موضوع فکر کرده‌ایم. باید ساختاری به تیم بدهیم که ابتدا بتواند تعادل پیدا کند و بعد از آن راهی برای هماهنگی بازیکنان با یکدیگر پیدا کنیم.

سرمربی یوونتوس در پایان در پاسخ به این سؤال که رابطه‌اش با کریستیانو رونالدو چگونه است، اظهار داشت: رفتار من با او همانطور است که با سایر بازیکنان تیم. من همیشه سعی می‌کنم که در خدمت تیم باشم. ما افرادی ساده اما جدی هستیم و با هم خوب کنار می‌آییم. رفتار من با او همان رفتاری است که با جانلوکا فرابوتا یا مانولو پورتانووا دارم که از تیم زیر ۲۳ ساله‌های باشگاه به ما اضافه شده‌اند. شیوه کاری من اینگونه است و وقتی بازیکن هم بودم میان افراد فرق نمی‌گذاشتم.

تیم فوتبال یوونتوس سه‌شنبه شب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران میزبان فرنس‌‌وارش مجارستان خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.