سرمربی تیم فوتبال بارسلونا دلیل قرار نگرفتن مسی و دیونگ در فهرست بازیکنان این تیم برای بازی مقابل دیناموکیف را توضیح داد.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا دلیل قرار نگرفتن مسی و دیونگ در فهرست بازیکنان این تیم برای بازی مقابل دیناموکیف را توضیح داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید دلیل کنار گذاشته شدن لیونل مسی و فرانکی دیونگ از فهرست ۱۹ نفره این تیم برای بازی فردا شب (سه‌شنبه) مقابل دیناموکیف در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تنها به منظور استراحت دادن به آنها بوده است. مسی و دیونگ در تمامی بازی‌های این فصل بارسلونا حضور داشته‌اند و علاوه بر آن تیم‌های ملی کشورهای‌شان را هم همراهی کرده‌اند که این باعث شده فشار مضاعفی به آنها وارد آید.

کومان با تأکید بر نیاز این دو بازیکن به استراحت، از یوفا و فیفا خواست که برای حفظ سلامت و محافظت از بازیکنان تلاش بیشتری به خرج دهند.

سرمربی هلندی بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی گفت: ما فکر کردیم که الان زمان خوبی برای استراحت دادن به لئو و فرنکی است. هر دو بازیکن در تمام بازی‌های این فصل ما حضور داشته‌اند و در اکثر دقایق در زمین بوده‌اند. علاوه بر این آنها در تیم‌های ملی شان هم بازی‌کرده‌اند. به خصوص در مورد مسی که از سفر طولانی از آمریکای جنوبی به اینجا آمده است. گاهی اوقات شما باید از بازیکنان‌تان محافظت کنید چون تقویم بازی‌ها به طرز باورنکردنی فشرده شده است. ما باید شنبه شب تا دیروقت بازی کنیم، بعد دوشنبه سفر کنیم و دوباره سه‌شنبه بازی کنیم و صبح چهارشنبه برگردیم. با این شرایط آماده نگه داشتن بازیکنان غیرممکن است.

کومان افزود: شما نمونه‌هایی مانند سرخی روبرتو را می‌بینید که دلیل مصدومیتش حضور در بازی‌های فراوانی بود که مجبور بود در آنها به میدان برود. ما در مورد پیکه و آنسو فاتی هم بدشانس بودیم. بازیکنان به خاطر فشار کاری بیش از اندازه یکی پس از دیگر مصدوم می‌شوند. تمام بازیکنان و همه مربیان این را می‌دانند اما باز هم ما مجبوریم به همین روند بازی کردن ادامه دهیم. این باورنکردنی است. دیگر وقتش شده که یوفا و فیفا به حال کارهایی که ما داریم با فوتبالیست‌ها انجام می‌دهیم فکری کنند چون این وضعیتی که آنها الان دارد جنون‌آمیز است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.