سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید وقت تلف کردن در طول یک مسابقه فوتبال، تاکتیک خاص خودش را دارد.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار پس از برتری تیمش برابر شهر خودرو اظهار کرد: با توجه به اینکه قرار بود ٧٠ دقیقه بازی کنیم، سعی کردیم تهاجمی بازی کنیم. خوب شروع کردیم و می‌توانستیم در نیمه نخست به گل برسیم. با شروع نیمه دوم یک ضربه پنالتی به دست آوردیم که به گل تبدیل نشد. خوب هم شد که آن صحنه به گل تبدیل نشد چون آنقدر اعتراض به داوری از سوی نیمکت حریف زیاد بود که ما می‌خواستیم در جریان بازی به گل برسیم.

وی افزود: شهر خودرو تیم با کیفیتی است و ما هم از غیبت برخی بازیکنان آنها استفاده کردیم و در نهایت به سه امتیاز بازی رسیدیم.

تارتار درباره اینکه رحمتی اعتقاد داشت بازیکنان پیکان وقت تلف می‌کردند، گفت: آنهایی که من را می‌شناسند می‌توانند شهادت بدهند که هیچ‌گاه نگفته‌ام با زمین انداختن خود، وقت را تلف کنید. وقت تلف کردن، تاکتیک دارد و ما باید با تاکتیک وقت تلف کنیم. به خاطر اینکه فقط با یک گل از حریف پیش بودیم و با توجه به تفکرات سابق، یکی دو مورد اتفاق افتاد که بازیکنان ما خود را به زمین انداختند که من اصرار داشتم سریع به بازی برگردند. البته دروازه‌بان ما گرفتگی پا داشت. برخی فکر می‌کنند ما برای وقت کشی علامت داریم اما می‌توانید بروید از بازیکنان سابق من بپرسید.

وی درباره درباره تعطیلی لیگ هم گفت: ما تابع تصمیم ستاد مبارزه با کرونا و سازمان لیگ هستیم. به شخصه دوست دارم لیگ تعطیل شود تا بیشتر با تیمم کار کنم چون دیر به پیکان اضافه شده‌ام. باید همه چیز را در نظر بگیریم چون تیم‌های دیگر هم زحمت کشیده‌اند و امیدواریم تصمیمی اتخاذ شود که به سود مردم باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.