سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو با انتقاد از نحوه بازی تیم پیکان عنوان کرد اخلاق مهم تر از سه امتیاز است.

به گزارش ایسنا، مهدی رحمتی پس از شکست تیمش برابر پیکان، اظهار کرد: با اتفاقی که دیروز در زمین شهر قدس رخ داد، ما یک زمین را از دست دادیم. مشخص بود بازی برگزار نمی‌شود. اگر دیروز بازی لغو می‌شد و امروز برگزار می‌شد بهتر می‌شد. ما دیروز با توجه به شرایط زمین و هوا تغییراتی ایجاد کردیم و حسین مهربان را هم به خاطر مصدومیت در گرم کردن قبل از بازی از دست دادیم. وی افزود: بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و با همه توان بازی کردند. ما یک تیم جوان هستیم و هزینه زیادی نکردیم. هفته به هفته بهتر خواهیم شد.

رحمتی درباره نبود برخی بازیکنان در ترکیب تیمش گفت: بازیکنانی که امروز بازی کردند تمام تلاششان را کردند و مطمئنا بازی به بازی شرایط بهتری را خواهیم داشت.

او درباره مسائل داوری هم گفت: من خیلی چیزها را می‌دانم که نمی‌توانم درباره آن صحبت کنم. در بازی اول هم گفتم درباره داوری صحبت نمی‌کنم مگر اینکه اتفاق خاصی رخ بدهد. درباره اتفاقات درون زمین هم، باید بگوییم چیزهایی را باید یاد بگیریم. من مدرک مربیگری ندارم و منتظرم کلاس‌ها تشکیل بشود تا مربیگری یاد بگیرم اما من باید چیزهای دیگری را هم به دانش خودم اضافه کنم. همه مسائل را همه دیدند که چه اتفاقی در زمین رخ داد. من عادت دارم به بزرگ‌تر احترام بگذارم و باید سعی کنیم به کسی که جوان‌تر است چیزهای جدید یاد بدهیم. یک بار در بازی مس کرمان و راه‌آهن، ما روبه‌روی هم بازی می‌کردیم و آنجا یاد گرفتم که اگر بازیکنی خودش را زمین انداخت، فیر پلی (بازی جوانمردانه) انجام ندهم. این را از سرمربی تیم حریف یاد گرفتم و امروز هم وقتی آنها خودشان را زمین می‌انداختند، ما فیر پلی را اجرا نکردیم ما هم اگر روی زمین افتادیم هیچ تیمی برای ما بازی جوانمردانه نکند چون فوتبال مردانه است. اگر قرار است برخورد نباشد، منچ بازی می‌کنیم! ما بهتر است فوتبال بازی کنیم و به جای سه امتیاز به دنبال اخلاق باشیم. من کلاس مربیگری نرفتم اما زمانی که فوتبال بازی کردم، از این کارها نکردم. تا زمانی که زنده باشم، چه ببازم و چه نبازم، صحبت می‌کنم و همه چیز را به گردن می‌گیرم. بازیکنان من زحمت کشیدند و مشکل اصلی تیم من بودم و دلیل باخت هم من بودم و به هر جایی نیاز باشد جواب پس می‌دهم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )