رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، تصمیم‌گیری نهایی درباره برگزاری مسابقات فوتسال در کشور را بر عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانست.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، تصمیم‌گیری نهایی درباره برگزاری مسابقات فوتسال در کشور را بر عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دکتر توحید سیف برقی رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با سایت فدراسیون، درباره شروع مسابقات لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: سازمان لیگ فوتسال در نیمه شهریور ماه ۹۹ با توجه به پتانسیل‌های علمی و سخت‌افزاری در فوتسال کشور، تصمیم گرفت تا مسابقات لیگ فوتسال را همانند لیگ فوتبال، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کند.

وی در ادامه افزود: تمامی اقدامات لازم جهت اخذ مجوز شروع مسابقات لیگ برتر فوتسال از سوی فدراسیون فوتبال انجام شده است و باید منتظر تصمیم‌گیری نهایی وزارت بهداشت باشیم. همچنین در هفته گذشته نیز مجدداً نامه‌ای رسمی از سوی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برای وزارت بهداشت ارسال شده است.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: بلافاصله این درخواست به فدراسیون پزشکی ورزشی و در نهایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارسال شد که با اعلام فدراسیون پزشکی ورزشی، پروتکل بهداشتی توسط کمیته پزشکی فدراسیون جهت تیم‌های ملی و لیگ فوتسال به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارائه گردید که فقط برای تیم‌های ملی مجوز صادر شد.

سیف برقی با بیان اینکه لیگ‌های بسکتبال و والیبال مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند، گفت: همه دغدغه سازمان لیگ فوتسال و فدراسیون فوتبال با توجه نظر دبیرکل، رئیس کمیته فوتسال و سرمربی تیم ملی برای برگزاری هرچه سریع‌تر لیگ است؛ زیرا با توجه به مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا در اواخر سال۹۹، برگزاری لیگ منظم فوتسال با رعایت پروتکل‌های سختگیرانه الزامی است. به همین دلیل امیدواریم هر چه سریع‌تر شاهد صدور مجوز برگزاری این رقابت‌ها باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.