مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بازیکنان مس برای شناخت بیشتر از یکدیگر نیاز به زمان دارند.

مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بازیکنان مس برای شناخت بیشتر از یکدیگر نیاز به زمان دارند. فراز امامعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شکست تیمش برابر گل‌گهر گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم اما متاسفانه روی یک ضربه ایستگاهی غافلگیر شدیم، البته این صحنه مشکوک به آفساید بود که فکر می‌کنم کارشناسان بتوانند نظر بدهند. در یک صحنه هم بهنام برزای درون محوطه جریمه روی من سوار شد و این خطا، پنالتی بود، آقای کوپال داور مسابقه هم به صحنه نزدیک بود اما نمی دانم چرا پنالتی نگرفت.

وی در خصوص دو شکست ابتدایی مس در لیگ برتر تاکید کرد: مس تیمی است که تازه به لیگ برتر آمده و توقعات نباید از تیم ما بیش از اندازه باشد. آقای ربیعی هم تیم خوبی جمع کرده اما مسئله مهم این است که بازیکنان مس نیاز به زمان دارند تا شناخت بیشتری از هم پیدا کرده و بیشتر با یکدیگر هماهنگ شوند. این را هم باید در نظر گرفت که قرعه ما در دو هفته ابتدایی سخت بود.

امامعلی در خصوص عملکردش در دو بازی گذشته خاطرنشان کرد: من همیشه در زمین تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و به تیمم کمک کنم، البته در این دو بازی از عملکردم راضی نبودم، همانطور که گفتم ما به زمان بیشتری نیاز داریم تا با یکدیگر هماهنگ شویم و مطمئنا در ادامه لیگ نتایج خوبی خواهیم گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.