باشگاه منچسترسیتی قصد دارد قرارداد دو عضو هجومی این تیم و هافبک بلژیکی‌اش را تمدید کند.

باشگاه منچسترسیتی قصد دارد قرارداد دو عضو هجومی این تیم و هافبک بلژیکی‌اش را تمدید کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه انگلیسی «میرر» گزارش داد؛ مدیران باشگاه منچستریونایتد پس از تمدید قرارداد پپ گواردیولا، به درخواست این سرمربی اسپانیایی حالا نظر خود را معطوف به تمدید قرارداد رحیم استرلینگ و کوین دی‌بروینه کرده‌اند. بر اساس این گزارش، انتظار می‌رود در قراردادهای جدید، دستمزد بال انگلیسی من‌سیتی و هافبک بلژیکی این تیم به چیزی در حدود ۳۵۰ هزار پوند در هفته برسد.

استرلینگ ۲۵ ساله که در سال ۲۰۱۵ از لیورپول به جمع آبی‌پوشان لندنی اضافه شد، تاکنون در ۲۵۵ بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار ۱۰۵ گل‌زده را نیز به نام خود ثبت کرده است. قرارداد فعلی او با این باشگاه انگلیسی تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد.

دی‌بروینه ۲۹ ساله نیز که فصل گذشته هم از سوی لیگ برتر انگلیس و هم از جانب اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای انگلیس (PFA) به‌عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انتخاب شد، قرارداد فعلی‌اش با منچسترسیتی در سال ۲۰۲۳ منقضی می‌شود.

نشریه انگلیسی «دیلی‌استار» هم خبر داد؛ باشگاه منچسترسیتی در نظر دارد قرارداد جدیدی را به گابریل ژسوس ارائه دهد که بر این اساس دستمزد هفتگی این مهاجم برزیلی به ۱۵۰ هزار پوند خواهد رسید.

این مهاجم ۲۳ ساله که قرارداد فعلی‌اش با منچسترسیتی تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد، تاکنون در ۱۵۶ بازی برای این تیم به میدان رفته و ۷۱ گل نیز به ثمر رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.