مدیر فنی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: با صبر و حوصله و حمایت مردم و مسئولان شهر و تلاش مربیان و مسئولان باشگاه، تیم فوتبال مس رفسنجان قطعاً در آینده شرایط بهتری خواهد داشت و در لیگ برتر باقی می ماند.

"اکبر زبردست" مدیر فنی تیم فوتبال مس رفسنجان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص دو بازی اخیر نارنجی پوشان در لیگ برتر که هر دو نیز با شکست مس روبرو بود اظهار کرد: تیم مس رفسنجان با قرعه سختی روبرو شده است و در ۹ بازی نخست خود با تیم‌هایی مانند استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و حتی همین گل گهر مسابقه دارد.

وی افزود: معتقدم تیم نسبت به بازی با استقلال، از نظر دوندگی، انسجام تیمی، تاکتیک تیمی، نظم و برنامه های تیمی به مراتب بهتر بود و بازی آینده برابر آلومینیم اراک شما قطعا بازی بهتری را از مس رفسنجان خواهید دید.

زبردست با اعتقاد به اینکه اشکالات تیم قابل رفع و قابل جبران خواهد بود در خصوص انتقادات به خط دفاعی تیم مس رفسنجان در بازی با گل گهر گفت: انتقادات اگر سازنده باشد بسیار خوب است و از آنها برای رفع نقاط ضعف استفاده می شود، تیم گل گهر نسبت به سال قبل قابل مقایسه نیست. این تیم با وجود اینکه در نیم فصل دوم سال گذشته تقویت شد و ۴-۵ بازیکن عالی گرفت در اواخر فصل با اما و اگر در لیگ برتر باقی ماند اما امسال با انسجام بهتر، مهره های بهتر وارد مسابقات شده است، یکسال تجربه بیشتر دارد.

مدیر فنی تیم فوتبال مس رفسنجان با تاکید بر اینکه تیم مس رفسنجان قطعاً در لیگ برتر خواهد ماند، گفت: ضعف هایی وجود دارد که با توجه به اینکه سرمربی تیم فرد باهوشی است در بازی‌های آینده مرتفع خواهد شد.

زبردست در پاسخ به این سوال که کادر فنی چقدر از نظرات شما به عنوان مدیر فنی تیم کمک می گیرد، گفت: در جلسات فنی قبل از مسابقه نکاتی که مدنظر باشد گفته می شود و با هم مشورت داریم.

وی سال اول حضور تیم هایی که وارد لیگ برتر می شوند را سال دشواری خواند و گفت: برای همه تیم هایی که سال اول وارد لیگ برتر می شوند شرایط سخت و دشوار است و اکثراً به سختی در لیگ برتر ماندگار می شوند و سال‌های بعد به انسجام بهتر می رسند.

مدیر فنی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره بازی بعدی این تیم با آلومینیم اراک گفت: هر دو تیم در انتهای جدول هستند و شرایط هر دو تیم حساس و سخت است و هر دو تیم احتیاج به نتیجه گرفتن برای فاصله گرفتن از ته جدول هستند اما بازیکنان ما از شرایط روحی روانی خوبی برخوردارند و مطمئناً با امتیاز از این مسابقه خارج می شویم.

زبردست در پایان گفت: با صبر و حوصله و حمایت مردم و مسئولان شهر و تلاش مربیان و مسئولان باشگاه، تیم فوتبال مس رفسنجان قطعاً در آینده شرایط بهتری خواهد داشت و در لیگ برتر باقی می ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.