عضو هیات امنای آکادمی استقلال گفت: مدیریت آکادمی این باشگاه اول به استقلالی‌ها می‌رسد و مربیانی که عضو خانواده این باشگاه هستند در اولویت قرار دارند.

محمد نوری عضو هیات امنای آکادمی استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ناصر فریادشیران از دوستان قدیمی من و از مربیان توانمند فوتبال ایران است که می‌تواند در هر پست مدیریتی و یا فنی منشاء خدمت باشد. اما حضور او در آکادمی استقلال حتماً با حاشیه‌هایی همراه می‌شود که کار را برای خودش هم دشوار می‌کند. من هم معتقدم آکادمی این باشگاه اول به پیشکسوتان می‌رسد و آنها در اولویت قرار دارند. به خصوص که استقلال یک باشگاه مربی پرور است و در خانواده این باشگاه کم نیستند مربیانی که قادر به اداره این آکادمی باشند.

وی اضافه کرد: البته این نظر شخصی من بود و خود ناصر فریاد شیران هم از میزان علاقه من به خودش اطلاع دارد و این موضوع را هم دوستانه عنوان کردم.

عضو هیات امنای آکادمی استقلال در خصوص سعید مراغه چیان مدیر پیشین آکادمی این باشگاه اظهار کرد: مراغه چیان کاپیتان سابق و از پیشکسوتان سالم و خوشنام استقلال است که در این چند ماه زحمت زیادی برای آکادمی کشید و کاملاً سلامت کار کرد. از دلایل برکناری‌اش مطلع نیستم اما امیدوارم هرکجا هست موفق باشد.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص بازی پیشین این تیم مقابل فولاد خوزستان بیان داشت: به شخصه انتظار شکست را از این بازی نداشتم و اصلاً شرایط بازی نوعی نبود که تیم ما شکست بخورد. واقعاً نمی‌دانم کنار زمین چه اتفاقی افتاد که این‌طور تمرکز از بین رفت و در نهایت شکست خوردیم. این در شان نام استقلال نبود که یک بازیکن از جریان بازی خارج شده و نیمکت‌نشینان ما چند دقیقه از آن بی اطلاع هستند. وظیفه سرمربی نیست دنبال بازیکنش در زمین بگردد و این‌طور مواقع سرپرست و دستیاران باید به سرمربی کمک کنند و حواس شان به حاشیه‌ها باشد.

نوری تاکید کرد: باید بازیکنان و اعضای کادر فنی این شکست را فراموش کنند و به دنبال پیروزی بر ماشین سازی باشند. اگر آرامش به تیم و تمرکز به کادر فنی بازنگردد ماشین سازی هم در ورزشگاه آزادی برای ما ایجاد دردسر می‌کند.

مدافع پیشین آبی پوشان ماشین سازی را تیمی جوان، دونده و با انگیزه دانست و در این خصوص گفت: بازی با استقلال به خودی خود برای هر تیمی ایجاد انگیزه می‌کند و در صورتی که ساختار یک تیم جوان باشد، این انگیزه‌ها چند برابر می‌شود. استقلال باید در تمام دقایق بر این بازی تسلط داشته باشد در غیر این صورت ماشین سازی و مربی شجاع و جوان ماشین سازی این جسارت را پیدا می‌کند که روی دروازه آبی پوشان ایجاد خطر کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.