مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: بازی با تیم‌های جواد نکونام که همیشه جزو گزینه‌های سرمربیگری استقلال است، همواره حساسیت‌ها را بیشتر می‌کند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: بازی با تیم‌های جواد نکونام که همیشه جزو گزینه‌های سرمربیگری استقلال است، همواره حساسیت‌ها را بیشتر می‌کند. صالح مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست ۲ بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر، اظهار داشت: استقلال در خلق موقعیت و بازیسازی مشکل داشت. با توجه به اینکه مرکز زمین در اختیار حریف بود، هافبک به جای مدافع وارد زمین می‌شد و کنترل زمین در اختیار استقلال قرار می‌گرفت.

وی افزود: هفته‌های زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و از الان نباید تیم را تحت فشار و انتقاد قرار داد. تحت فشار قراردادن تیم منطقی نیست و باید به کادر فنی فرصت داد. هر زمان که استقلال آرامش داشته، عملکردش مشخص شده است. تیم‌هایی که می‌خواهند قهرمان شوند، یکی دو باخت را می‌دهند و هنوز اتفاقی نیفتاده که جای نگرانی داشته باشد.

مربی تیم فوتبال استقلال در رابطه با اتفاقات حاشیه‌ای این دیدار که مشابه بازی فصل گذشته بود، گفت: جواد نکونام کاپیتان تیم ملی بوده، در اروپا بازی کرده و یک فصل در استقلال حضور داشت و همیشه جزو گزینه‌های سرمربیگری استقلال است، بنابراین دیدار با تیم‌های نکونام انگیزه و حساسیت‌ها را بیشتر می‌کند.

مصطفوی ادامه داد: در دیدار فصل گذشته که استقلال ۹ نفره شد، بحث داوری یک طرفه به سود فولاد بود. یکسری مسائل هم شب قبل از بازی اتفاق افتاد که روی تیم تاثیر گذاشته بود. این مسائل دست به دست هم داد تا تنش‌های بازی بیشتر شود. برای دیدار این فصل حساسیت‌ها روی داوری بود که فصل گذشته آن اشتباه را در بازی با سپاهان مرتکب شد . همه این مسائل باعث شد که بازی از حالت فوتبال خارج شود و به سمت موضوعات دیگری برود.

وی در خصوص منع شیخ دیاباته از حضور در تمرینات گفت: نمی‌دانیم چه رفتاری از دیاباته سر زده که مربیان به این نتیجه رسیده‌اند اما فراموش نکنیم که استقلال فصل گذشته بدون دیاباته و علی کریمی به سختی پیروز می‌شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.