معاون مجموعه ورزشی آزادی انتقاد اعضای تیم پرسپولیس از وضعیت زمین چمن این ورزشگاه در دیدار سرخپوشان با صنعت نفت آبادان را بی‌انصافی دانست.

معاون مجموعه ورزشی آزادی انتقاد اعضای تیم پرسپولیس از وضعیت زمین چمن این ورزشگاه در دیدار سرخپوشان با صنعت نفت آبادان را بی‌انصافی دانست. سیدرضا موسوی معاون ورزشی مجموعه ورزشی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره انتقاد اعضای تیم فوتبال پرسپولیس از چمن ورزشگاه در دیدار این تیم مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: دستگاه چمن‌زن در شماره خاصی چمن‌ را کوتاه می‌کند و همیشه نیز روی همان شماره تنظیم شده است. در واقع اینگونه نیست که در یک بازی چمن‌ها را بلند و در بازی دیگری چمن‌ها را کوتاه بزند.

وی ادامه داد: در شرایط جوی که همه مشاهده کردند و بارش بارانی که وجود داشت، سرعت کمتر می‌شود و شاید کار تکنیکی و تاکتیکی کمتری هم بتوان انجام داد، اما اینکه چنین مسائلی مطرح شود، بی‌انصافی است.

موسوی خاطر نشان کرد: همزمان با بازی پرسپولیس، دیدار دیگری در تهران برگزار می‌شد که در دقیقه ۲۲ به دلیلی شرایط خاصی که وجود داشت، متوقف شد، اما در ورزشگاه آزادی علی‌رغم بارش فراوانی که بود، زمین را کاملاً آماده کردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.