در یکی از بازی‌های پرگل هفته دهم لالیگای اسپانیا تیم فوتبال سویا با نتیجه‌ای قاطع میهمان خود سلتاویگو را شکست داد.

در یکی از بازی‌های پرگل هفته دهم لالیگای اسپانیا تیم فوتبال سویا با نتیجه‌ای قاطع میهمان خود سلتاویگو را شکست داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته دهم لالیگای اسپانیا و در دومین شب از این هفته، امشب (شنبه) تیم فوتبال سویا در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان میهمانش تیم سلتاویگو را با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب کرد.

ژول کانده در دققیقه ۵ سویا را پیش انداخت. ۵ دقیقه بعد ایاگو آسپاس کار را برای سلتاویگو به تساوی کشاند و بعد از او هم‌تیمی‌اش نولیتو در دقیقه ۳۶ میهمان را پیش انداخت. سویا اما گل خورده را با ۳ گل پاسخ داد. یوسف النصری در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه اول گلزنی کرد تا تیمش بازنده به رختکن نرود. دو گل دیرهنگام از سرخیو اسکودرو در دقیقه ۸۵ و منیر الحدادی در دقیقه ۸۷ نیز پیروزی تیم آندلسی را در این بازی مسجل کرد.

شاگردان خولن لوپتگی با این پیروزی و با دو بازی کمتر، ۱۳ امتیازی شد و به رده هفتم جدول صعود کرد. اوضاع سلتاویگو اما با قبول شکست بحرانی‌تر شد و این تیم با ۷ امتیاز در رده ماقبل آخر جدول باقی ماند و حتی ممکن است تا پایان این هفته قعرنشین شود.

در آخرین و مهمترین بازی امشب لالیگا از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران تیم‌های فوتبال اتلتیکومادرید و بارسلونا در ورزشگاه واندامتروپولیتانوی شهر مادرید به مصاف هم خواهند رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.