دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت گفت: داور خیلی زود و سختگیرانه تصمیم به اعلام پنالتی گرفت و می‌توانست با کمک‌هایش مشورت کند.

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت گفت: داور خیلی زود و سختگیرانه تصمیم به اعلام پنالتی گرفت و می‌توانست با کمک‌هایش مشورت کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، حامد فلاح زاده دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره بازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی بود و تیم ما هم خوب بازی کرد، ولی احساس می‌کنم با اشتباه داوری بازی را به پرسپولیس واگذار کردیم.

وی ادامه داد: داور خیلی سختگیرانه و زود تصمیم به اعلام پنالتی گرفت و می‌توانست با کمک‌هایش مشورت کند و در صورت اشتباه می‌توانست رأی خود را برگرداند، ولی این کار را نکرد و این پنالتی باعث شد بازی را واگذار کنیم.

همچنین فرزین گروسیان در مورد بازی با پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود فقط چون در دوقدمی صحنه خطا بودم به نظرم پنالتی درست نبود، ولی به نظر داور احترام می‌گذاریم و امیدواریم دیگر این اتفاقات برای ما تکرار نشود.

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت راجع به کیفیت چمن ورزشگاه آزادی هم تصریح کرد: بالاخره بارندگی شدیدی بود و زمین خیس و لغزنده بود. یک مقدار هم چمن بلند بود. به هرحال شرایط بهتر از این نمی‌شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.