مهدی شیری مدافع تیم فوتبال پرسپولیس از قضاوت محمدرضا اکبریان، داور دیدار این تیم مقابل صنعت نفت آبادان انتقاد کرد.

مهدی شیری مدافع تیم فوتبال پرسپولیس از قضاوت محمدرضا اکبریان، داور دیدار این تیم مقابل صنعت نفت آبادان انتقاد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی شیری مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار مقابل صنعت نفت آبادان و پیروزی یک بر صفر تیمش در این دیدار گفت: بازی سختی بود و باید سه امتیاز بازی را می‌گرفتیم. خدا را شکر که توانستیم پیروز شویم و سه امتیاز را بگیریم.

وی درباره بلندی چمن استادیوم آزادی خاطرنشان کرد: واقعاً افتضاح است. تازه باران آمده بود و باید توپ بهتر حرکت می‌کرد، اما بعد از قطع باران اصلاً توپ حرکت نمی‌کرد. چمن بلند بود و فکر می‌کنم باید به چمن برسند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد داور مسابقه که مورد اعتراض بود، اظهار داشت: من درباره داوری هیچ وقت صحبت نمی‌کنم. ببینید که چقدر وضعیت بد بود که آقای گل‌محمدی از کوره در رفت. انتظار داریم که حرفه‌ای‌تر داوری شود و امیدوارم در کارت قرمز آقای گل‌محمدی هم تجدیدنظر کنند.

شیری که در اردوی قبلی تیم ملی در لیست دراگان اسکوچیچ قرار داشت و انتقادهای زیادی به دعوت او شده بود در این مورد گفت: سرم را پایین می‌اندازم و کارم را می‌کنم. هیچ حرفی هم درباره این مسائل ندارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.