فریده شجاعی همسر مرحوم منصور پورحیدری گفت: تماس محمد نادری برای رخصت گرفتن از ما حرکت قشنگی بود که باعث خوشحالی‌مان شد.

فریده شجاعی همسر مرحوم منصور پورحیدری گفت: تماس محمد نادری برای رخصت گرفتن از ما حرکت قشنگی بود که باعث خوشحالی‌مان شد. فریده شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تماس محمد نادری بازیکن تیم فوتبال استقلال با او جهت رخصت گرفتن برای پوشیدن شماره دوی استقلال که در دوره‌ای در اختیار مرحوم منصور پورحیدری بوده است، اظهار داشت: جوان‌های امروز اعتقاداتی دارند که خوب است و به آن احترام می‌گذاریم. آنها با این حرکت قشنگ احترام اسطوره‌ها را حفظ می‌کنند. نادری تماس گرفت و ما از حرکت قشنگ او خوشحال شدیم.

وی در مورد اینکه نادری فصل گذشته در تیم پرسپولیس بازی می‌کرد، گفت: هر کسی پیراهن استقلال را بر تن می‌کند، استقلالی است و اگر پیراهن منصور را بپوشد، خیلی استقلالی محسوب می‌شود. برای نادری آرزوی موفقیت کردم و امیدوارم همه چیز برای او و استقلال خوب پیش برود. پیراهن شماره دوی منصور را خسرو حیدری هم بر تن کرده است و امیدوارم نادری در این پست موفق باشد.

همسر مرحوم پورحیدری همچنین خاطرنشان کرد: امیدوارم استقلال به چیزهایی که می‌خواهد برسد و از بحران خارج شود. در سال‌های اخیر همه چیز دست به دست هم داد تا استقلال دچار بحران‌های مختلف شود، اما با کادر جدید که دلسوز و استقلالی اصیل هستند، خوش‌بین هستیم که همه چیز خوب پیش برود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )