سرمربی تیم فوتبال اینتر از عملکرد شاگردانش در شب تساوی خانگی مقابل پارما به هیچ وجه راضی نیست.

سرمربی تیم فوتبال اینتر از عملکرد شاگردانش در شب تساوی خانگی مقابل پارما به هیچ وجه راضی نیست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از تساوی ۲-۲ امشب (شنبه) شاگردانش مقابل پارما در سن‌سیرو در دیداری که اینتر تا دقیقه ۲+۹۰ بازی را باخته بود، از فرصت سوزی بازیکنانش انتقاد کرد. اینتر ابتدا ۲ بر صفر از میهمانش عقب افتاد و در ادامه با گلزنی دو بازیکن کروات خود، مارسلو بروزوویچ و ایوان پریشیچ از شکست خانگی گریخت.

کونته پس از این بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: این اولین باری نبود که بر بازی سوار بودیم و تقریباً داشتیم می‌باختیم. در فوتبال وقتی گل نزنی، برنده نمی‌شوی. ما باز هم کلی موقعیت خراب کردیم، کلی اشتباه کردیم و این اصلاً خوب نیست. تیم ما انگیزه و دقت نیاز دارد. این همان چیزهایی بود که پارما داشت. این تیم دو موقعیت داشت و دو گل زد.

اینتر ۲۶ بار توپ را به سمت دروازه پارما شلیک کرد در حالی که پارما ۶ بار این کار را انجام داد. این در حالی بود که اینتر مهاجم نوک خود روملو لوکاکو را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

کونته ادامه داد: این اولین بار نیست که چنین اتفاقی می‌افتد. ما باید نگاهی به خودمان بیندازیم و انگیزه استفاده حداکثری از موقعیت‌ها را در خودمان بالا ببریم وگرنه اینگونه تاوانش را می‌دهیم. وقتی موقعیت بسازی و موقعیتت به گل تبدیل نشود، فایده‌ای ندارد. تیم ما مشکل زدن ضربات آخر را دارد و این نتیجه کم دقتی است. ناراحتم از این بابت که دیگر بیشتر از این نمی‌توانم از تیمم بخواهم که تلاش کند اما باید بهتر از این‌ها کار کنیم. لطفاً حرف‌های مرا تحریف نکنید. من هرگز نگفتم که هیچ یک از بازیکنانم سست و بی‌انگیزه بازی کرده است. من نگفتم که تیم‌مان بی‌انگیزه است، گفتم به اندازه کافی در تبدیل کردن موقعیت‌هایش به گل مصمم نیست. در بازی‌های قبلی‌مان مقابل مونشن‌گلادباخ و شاختار دونتسک شوتی به دروازه نداشتیم اما در باز‌ی‌هایی که بر توپ و میدان مسلط هستیم که نمی‌بریم.

اینتر در این فصل در این فصل در بازی‌های خارج ازخانه‌اش بهتر نتیجه گرفته تا بازی‌های خانگی. کونته درباره دلیل این موضوع هم گفت: در این فصل بازی‌های خانگی و خارج از خانه فرقی ندارند. وقتی هواداران نیستند، بازی خانگی و بیرون از خانه فرقی ندارند. پس تفاوت نتایج ما در خانه و بیرون از آن ربطی به این مسئله ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.