پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به انتخاب جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل این باشگاه گفت: شناختی از عملکرد مدیریتی او ندارم اما می دانم انتخاب‌ها «صوری» است.

اسماعیل حلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتخاب جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت: هیچ شناختی از ایشان ندارم. تنها شنیده‌ام در شهرداری تهران فعالیت داشته است. رزومه او را خوانده‌ام ولی کسانی‌که آشنایی کامل با او دارند می‌گویند شخصیت قابل احترامی دارد؛ اما باید مدیریت او را بررسی کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: البته در بحث مدیرعاملی پرسپولیس نباید آزمون خطا کرد. با توجه به اینکه فینال لیگ قهرمانان آسیا در پیش است باید مدیری که تجربه لازم را داشت انتخاب می‌کردند. پرسپولیس جایی نیست که بخواهیم ضریب اشتباه را برای انتخاب مدیرش بالا ببریم.

حلالی یادآور شد: باید زمان را در نظر گرفت و دید او چه رفتار و شیوه مدیریتی در پیش می‌گیرد. حالا هم که او انتخاب شده است باید مورد حمایت قرار بگیرد.

وی درباره نحوه انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که گفته می‌شود از سوی هیات مدیره این باشگاه نبوده و وزارت ورزش در آن نقش داشته است تصریح کرد: مگر تا حالا هیات مدیره دخالتی داشته است که این بار هم در انتخاب سمیعی دخیل بوده باشد. تمام باشگاه‌های دولتی چنین مشکل بزرگی را دارند. هیات مدیره و مدیرعامل صوری انتخاب می‌شوند. همه چیز از قبل تعیین شده است. من اصلاً به یاد ندارم چنین انتخاب‌هایی از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در سال‌های گذشته رقم خورده باشد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اولویت‌های کاری مدیرعامل جدید این باشگاه یادآور شد: سمیعی باید خیلی زود به فکر روحیه تیم بزرگسالان باشد. اعضای تیم نیاز به اتحاد و همدلی دارند. او سپس باید فکر اساسی برای زیرساخت‌های مالی، حقوقی و فنی کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیاز است تا پس از حل مشکلات فعلی، پرورش بازیکن را در تیم‌های پایه در اولویت خود قرار دهد. مشکلات ارزی و شرایط اقتصادی فعلی باید کمک کند تا بتوانیم بازیکنان خوبی را پرورش داده و به فوتبال ملی و باشگاهی کشور معرفی کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.