هافبک ترکیه‌ای تیم فوتبال میلان پیشنهاد پیوستن به یوونتوس را رد کرده است.

هافبک ترکیه‌ای تیم فوتبال میلان پیشنهاد پیوستن به یوونتوس را رد کرده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه آلمانی «بیلد» با انتشار گزارشی مدعی شد؛ هاکان چالهان‌اوغلو در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی اخیر پیشنهادی از یوونتوس داشته که آن را به خاطر رفتن به منچستریونایتد، رد کرده است.

باشگاه منچستریونایتد چند ماهی است که وضعیت این هافبک ترکیه‌ای را زیرنظر دارد و امیدوار است بتواند در تابستان ۲۰۲۱ او را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد، بازیکنی که هنوز برای تمدید قرارداد با میلان به توافق نرسیده است.

چالهان‌اوغلو پنج سال پیش هم زمانی که در بایرلورکوزن عضویت داشت، مورد توجه باشگاه منچستریونایتد بود اما در نهایت ترجیح داد در این تیم آلمانی بماند و در ادامه در سال ۲۰۱۷ به میلان ملحق شد. منچستری‌ها این هافبک ترکیه‌ای را جانشین مناسبی برای پل پوگبا در صورت جدایی او از جمع شیاطین سرخ می‌دانند.

نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» هم گزارش داد، منچستریونایتد می‌تواند پیشنهادی پنج ساله به این بازیکن که متولد کشور آلمان است اما در رده ملی برای ترکیه بازی می‌کند، ارائه دهد.

چالهان‌اوغلو که قرارداد فعلی‌اش با میلان در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، تاکنون در ۱۳۷ بازی برای روسونری به میدان رفته و ۲۷ گل نیز به ثمر رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.