سرمربی تیم فوتبال زنان شهرداری بم کرمان می‌گوید با توجه به نحوه یارگیری تیم‌های حاضر در لیگ برتر زنان، نماینده بم کار سختی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود پیش رو دارد.

به گزارش ایسنا، سازمان لیگ فوتبال، ۷ آذر را به عنوان زمان آغاز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان اعلام کرد. البته از آنجایی که پیش از این و به شکل غیررسمی زمان مسابقات اواخر آبان تعیین شده بود برخی تیم‌ها کار خود را از قبل شروع کردند؛ تیم‌هایی مثل وچان کردستان، ذوب آهن اصفهان، ملوان بندرانزلی و چند تیم دیگر تمرینات خود را مدتی است که دنبال می‌کنند تا آماده لیگ شوند. با این حال تیم شهرداری بم کرمان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی هنوز کار خود را آغاز نکرده است و با توجه به یارگیری تیم‌های دیگر و آمادگی آنها به نظر می‌رسد که کار سختی برای تکرار قهرمانی خود دارد.

مرضیه جعفری، سرمربی تیم بم در مورد زمان شروع مسابقات لیگ به ایسنا گفت: با آمار فعلی شیوع کرونا سلامتی مهم‌تر از برگزاری مسابقات است. این موضوع نه تنها برای زنان بلکه برای مردان هم صدق می‌کند و مطمئنم که مسئولان سازمان لیگ هم به این موضوع توجه دارند. با این حال باید ببینیم نظر ستاد ملی مقابله با کرونا چیست.

او با بیان اینکه تمرینات تیم بم از اواخر هفته جاری آغاز می‌شود، افزود: در فصل پیش رو تمام تلاش خود را می‌کنیم تا از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم. تیم هایی مثل ذوب‌آهن، وچان، سپاهان و شهرداری سیرجان تیم‌های خوبی بسته‌اند و رقبای اصلی ما هستند. قطعا امسال رقابت‌ها سخت‌تر از سال قبل و شرایط قهرمانی برای ما هم دشوارتر است. از طرفی دیر شروع دیرهنگام تمرینات هم تاثیرگذار است اما نخواستیم در شرایط بیماری بی‌گدار به آب بزنیم. جعفری در مورد انجام تست کرونا و زمان حضور بازیکنان این تیم‌ در بم گفت: بازیکنان ما هنوز به بم نیامده‌اند و آخر هفته می‌آیند، پس از آن تست کرونا می‌دهند و با مشخص شدن جواب‌ها تمرینات شروع می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.