سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از منفی شدن تست کرونای خود خبر داد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از منفی شدن تست کرونای خود خبر داد. محمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیتش پس از ابتلا به ویروس کرونا اظهار داشت: خدا را شکر تستم منفی شد اما همچنان از خودم مراقبت و تلاش می‌کنم کارهایم را به صورت دورکاری انجام دهم. شرایط خوبی نداشتم و ریه‌ام درگیر بیماری شد اما پزشک در خانه به من سرم وصل کرد و زحمت کشید تا جلوی رشد ویروس در ریه گرفته شود.

وی درباره تعویق مسابقات لیگ برتر فوتسال تصریح کرد: خودمان باید لیگ را درست کنیم. متأسفانه می‌بینیم یک نفر مصاحبه می‌کند و می‌گوید لیگ به تعویق بیفتد. این صحبت‌ها خیلی منطقی نیست. ما سازمان لیگ داریم که برنامه‌ریزی می‌کند و آرش جابری هم واقعاً زحمت می‌کشد.

« ما با موضوع شخصی برخورد می‌کنیم و لیگ برتر باید برگزار شود.»، سرمربی تیم ملی فوتسال ضمن بیان این جمله گفت: فوتسال ما سوم جهان است و نباید اینگونه رفتار کنیم. باشگاه‌ها کارشان را به خوبی انجام می‌دهند و پروتکل‌های بهداشتی هم باید رعایت شود. کشتی که ورزشکاران در آن با یکدیگر تماس کامل دارند برگزار می‌شود، آن وقت چرا مسابقات فوتسال باید عقب بیفتد؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.