مالک باشگاه بادران مدعی شد که در برخی از بازی‌های لیگ دسته اول، شرط‌بندی نتایج را مشخص می‌کند.

مالک باشگاه بادران مدعی شد که در برخی از بازی‌های لیگ دسته اول، شرط‌بندی نتایج را مشخص می‌کند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فریدون قربانیان رئیس هیئت مدیره باشگاه بادران درباره قرعه‌کشی مسابقات لیگ دسته اول و اینکه چه نظری در مورد قرعه بادران دارد، گفت:‌ اعتقاد من این است که قرعه‌کشی نباید در عملکرد و هدف بادران تاثیری داشته باشد. به هر حال همه تیم‌ها در شرایطی مساوی برابر هم قرار می‌گیرند و قرعه نباید تأثیری در هدف ما داشته باشد. شاید هر قرعه محاسن و معایب خودش را برای هر تیمی داشته باشد، ولی هدف نهایی ما صعود به لیگ برتر است و باید بهترین نتایج را بگیریم.

مالک باشگاه بادران در ادامه تأکید کرد:‌ من با بچه‌های تیم درباره اهداف‌مان صحبت می‌کنم. من به آنها خواهم گفت که اگر عملکرد خوبی داشته باشیم، همه پیشرفت خواهیم کرد. ما باید به لیگ برتر صعود کنیم و رسیدن به این هدف نیازمند این است که همه وظایف‌شان را به بهترین شکل انجام دهند. من دست فرهاد کاظمی سرمربی تیم را هم باز گذاشته‌ام و امیدوارم در نهایت به هدف‌مان برسیم.

وی با اشاره به اینکه همه باید شاهد رقابتی پاک در مسابقات لیگ دسته اول باشند، اظهار داشت: متأسفانه شرط‌بندی در فوتبال ایران هم رخنه کرده و این موضوع در برخی نتایج تأثیرگذار است که من در این زمینه هم با بازیکنان صحبت خواهم کرد. من از دستگا‌ه‌های نظارتی، اجرایی، قضایی و فدراسیون این تقاضا را دارم که با شرط‌بندی مبارزه کنند تا برخی قماربازها و شارلاتان، قداصت فوتبال را زیر سؤال نبرند. خیلی‌ها مثل من در بحث اشتغال‌زایی و مسئولیت پذیری اجتماعی عاشق هستند و نباید اتفاقاتی رخ دهد که حق تیمی در بیرون از محیط فوتبال خورده شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.