داور آخرین بازی از هفته پنجم سری A به دلیل اشتباهات فاحشی که مرتکب شد، برای مدتی از قضاوت در بالاترین سطح از فوتبال ایتالیا محروم خواهد بود.

داور آخرین بازی از هفته پنجم سری A به دلیل اشتباهات فاحشی که مرتکب شد، برای مدتی از قضاوت در بالاترین سطح از فوتبال ایتالیا محروم خواهد بود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیرو جاکوملی به‌عنوان داور و لوئیجی ناسکا به‌عنوان کمک داور ویدئویی بازی دوشنبه شب تیم‌های فوتبال رم و میلان در هفته پنجم سری A، به دلیل اشتباهات بسیار آشکاری که در تشخیص برخی از صحنه‌‌های این بازی داشتند، از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایتالیا مجازات شدند.

طبق گزارش شبکه اسپورت‌مدیاست ایتالیا، نیکلا ریتزولی رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایتالیا، جاکوملی و ناسکا را به خاطر اشتباهاتی که در تشخیص صحنه‌های مشکوک بازی آخر هفته پنجم سری A داشتند تا اطلاع ثانوی از قضاوت در لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا محروم کرده است و گفته می‌شود که آنها حداقل تا یک ماه دیگر اجازه قضاوت در بالاترین سطح کالچو را نخواهند داشت.

در همین حال نشریه گاتزتا دلواسپورت نوشته است که این دو نفر حداقل برای دو هفته از قضاوت محروم خواهند بود و پس از آن هم باید کارشان را از سری B از سر بگیرند، چرا که اشتباهات آنها از سوی کمیته داور فوتبال ایتالیا بسیار جدی و تأثیرگذار قلمداد شده است.

سیر بازگشت جاکوملی به قضاوت در سری A تدریجی خواهد بود و او ابتدا باید در سری B مجدداً شایستگی خود را برای سوت زدن در سری A نشان دهد.

طبق اعلام ریتزولی اشتباهات تیم داوری در تساوی ۳-۳ میلان و رم شامل اعطای یک پنالتی بی‌مورد به میلان به دلیل برخورد توپ با دست جان‌لوکا مانچینی بوده، چرا که توپ در حالی به دست این بازیکن خورد که او به خاطر هُل داده شدن از سوی زلاتان ابراهیموویچ تعادلش را از دست داده بود. اشتباه دیگری که جاکوملی مرتکب شد اخطار دادن به ابراهیموویچ به خاطر یک تماس ساده با بازیکن حریف بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.