سرمربی منچسترسیتی گفت که تیمش نیاز به آنالیز عملکرد خود طی هفته‌های اخیر نیاز دارد.

سرمربی منچسترسیتی گفت که تیمش نیاز به آنالیز عملکرد خود طی هفته‌های اخیر نیاز دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال منچسترسیتی مقابل وستهام اظهار داشت: ما بازی را به خوبی آغاز کردیم و روی اولین موقعیت وستهام گل خوردیم. سپس در نیمه اول به مشکل خوردیم. سه یا چهار فرصت گلزنی در پایان مسابقه داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. باید کارمان را آنالیز کنیم و ببینیم کجای کار هستیم.

وی با اشاره به فاصله کم میان دیدارهای تیمش گفت: ما به خاطر مصدومان زیادی که داشتیم، بابت نداشتن آماده‌سازی و زمان ریکاوری میان بازی‌ها با مشکل روبرو شدیم. دیدارهای فوق‌العاده سختی در این مدت داشتیم و بازیکنان ما هم تمام توان خود را در زمین گذاشتند. آنها امروز جنگیدند و در پایان بازی فوق‌العاده خسته بودند. حالا ما فقط به بازیابی تیم و دیدار بعدی خود در لیگ قهرمانان فکر می‌کنیم.

سرمربی منچسترسیتی با اشاره به استفاده از بازیکنان ذخیره خود در چند دیدار تصریح کرد: بازی‌هایی با بازیکنان ذخیره و یکی دو بازیکن آکادمی خود به میدان رفتیم. البته بسیاری از آنها باکیفیت هستند و از این موضوع گلایه ندارم. واقعیت این است که ما یک یا دو هفته آماده‌سازی داشتیم و چهار یا پنج بازیکن ما کرونا گرفتند. ما بازیابی خوبی برای بازیکنان نداریم و به زمان نیاز داریم.

گواردیولا درخصوص مصدومیت سرخیو آگوئرو بیان کرد: این مصدومیت از ناحیه همسترینگ است که روز یکشنبه همه چیز مشخص می‌شود. او پس از چهار هفته به میادین برگشت و ژسوس از بازی اول مقابل ولورهمپتون مصدوم شد. کوین دی‌بروینه مصدوم بود و گوندوگان برای اولین بازی توانست ۹۰ دقیقه بازی کند.

وی در ادامه افزود: برای بازی در چهار تورنمنت و به فاصله هر سه روز، شما به همه بازیکنان خود نیاز دارید. اگر تمام ترکیب خود را نداشته باشید، کار سخت‌تر می‌شود. امسال به خاطر کرونا به استراحت نیاز داشتیم و کارمان را دیرتر از همیشه شروع کردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.