سرمربی بایرن مونیخ با تمجید از شاگردانش، عملکرد مدافعان تیم خود را فوق‌العاده خواند.

سرمربی بایرن مونیخ با تمجید از شاگردانش، عملکرد مدافعان تیم خود را فوق‌العاده خواند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، هانس دیتر فلیک پس از برتری ۵ بر صفر بایرن مونیخ مقابل آینتراخت فرانکفورت اظهار داشت: از لحاظ دفاعی عملکردی فوق‌العاده ارائه کردیم. می‌دانستیم فرانکفورت می‌تواند حریف قدری باشد و شیوه‌های بازی زیادی دارد، اما شانس زیادی به آنها ندادیم.

وی با تمجید از تیم خود گفت: به خوبی از فرصت‌های‌مان استفاده می‌کنیم و تیمی تأثیرگذار هستیم. اگر در بازی بعدی خود در بوندس‌لیگا پیروز شویم، پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا هم بهتر می‌شود. ما باید تعداد دقایق بازی بازیکنان اصلی را بررسی کنیم تا مجبور نباشند در ۹۰ دقیقه همه بازی‌ها به میدان بروند.

همچنین روبرت لواندوفسکی پس از اینکه موفق شد با زدن ۱۰ گل در پنج بازی اول بوندس‌لیگا، رکورد جدیدی به نام خود ثبت کند، تصریح کرد: امیدوارم این شرایط را برای مدت طولانی حفظ کنیم. ما همیشه می‌خواهیم بهترین فوتبال را ارائه کنیم و تلاش می‌کنیم تا جایی که می‌توانیم، زودتر تکلیف یک مسابقه را روشن کنیم، مانند امروز که این مسئله پس از گل سوم حل شد. بنابراین می‌توانیم کمتر حمله کنیم.

وی درباره عملکرد فوق‌العاده خودش هم بیان کرد: آمار برای من خیلی مهم نیست و من روی تیم و بازی تمرکز می‌کنم. اکنون باید هر سه روز یک بار به میدان برویم و بازی‌های زیادی تا پایان سال داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.