نیمه نخست اولین ال‌کلاسیکوی فصل جدید در ورزشگاه نوکمپ که با موقعیت‌های گلزنی فراوان همراه بود با تساوی همراه با گل به پایان رسید.

نیمه نخست اولین ال‌کلاسیکوی فصل جدید در ورزشگاه نوکمپ که با موقعیت‌های گلزنی فراوان همراه بود با تساوی همراه با گل به پایان رسید. به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولین مصاف تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید امروز (شنبه) از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران آغاز شد که نیمه نخست این بازی با تساوی یک – یک به پایان رسید.

اولین ال‌کلاسیکوی بدون تماشاگر تاریخ بسیار هیجان‌‌انگیز و هجومی آغاز شد و تنها ۵ دقیقه زمان لازم بود که اولین توپ از خط دروازه‌ها عبور کند. این کار توسط رئالی‌ها صورت گرفت زمانی که کریم بنزما از ناهماهنگی میان مدافعان بارسلونا نهایت استفاده را برد و از میان آنها پاسی عمقی برای فدریکو والورده فرستاد. والورده هم در موقعیت تک به تک با نتو در سمت راست محوطه جریمه بارسلونا، سمت مخالف دروازه را نشانه گرفت و در پنجمین دقیقه گل اول را برای رئال مادرید به ثمر رساند.

برتری رئالی‌ها اما خیلی دوام نیاورد چرا که تنها سه دقیقه بعد بارسلونا در حمله‌ای پرسرعت از سمت چپ توسط جوردی آلبا توپ را به یک سوم دفاعی کهکشانی‌ها رساند. دفاع چپ پیش تاخته بارسلونا هم با پاسی عرضی توپ را جلوی پای آنسو فاتی کاشت تا او با یک ضربه بغل پا تیبو کورتوا را مغلوب کند و بازی را به تساوی بکشاند.

حملات دو تیم پس این گل ادامه پیدا کرد که دو تا از مهمترین آنها در دقیقه ۲۰ بازی توسط دروازه‌بانان هر یک از دو تیم مهار شد. ابتدا کریم بنزما بود که توپ دریافتی از جناح راست را با کم‌دقتی درست همان جایی زد که نتو حضور داشت و در ادامه مسی با یک حرکت انفرادی خودش را صاحب موقعیتی کرد که واکنش خوب کورتوا مانع از گلزنی او شد. نیمه اول یک صحنه جنجالی هم داشت زمانی که مسی در چندمین تقابل خود با کاسمیرو، پس از دریبل زدن بازیکن برزیلی وارد محوطه جریمه شد اما قبل از پیدا کردن فرصت شوتزنی با تکل کاسمیرو نقش بر زمین شد. مارتینس مونوئرا داور بازی پس از مشورت با VAR‌ و بدون آنکه خود صحنه را بازبینی کند اعلام کرد که این صحنه خطای پنالتی نبوده است.

پس از این اتفاق بازی با تعادلی نسبی دنبال و اشتباهات مکرر بازیکنان دو تیم در رساندن توپ به هم‌تیمی‌های خود باعث سرگرداندن بودن توپ در میانه میدان شد. سه دقیقه به پایان نیمه اول رئال مادرید مجبور به انجام یک تعویض اجباری شد، چرا که مدافع این تیم ناچو فرناندس مصدوم شد و جای خود را به لوکاس واسکز داد. در نهایت بازی با تساوی یک - یک در نیمه نخست به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.