سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت که این تیم در فصل آینده لیگ برتر فوتسال هم به قهرمانی می‌رسد، حتی بدون حضور خودش.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت که این تیم در فصل آینده لیگ برتر فوتسال هم به قهرمانی می‌رسد، حتی بدون حضور خودش. علیرضا افضل پس از تأیید محرومیت یک‌ساله‌اش از حضور در فوتسال در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: خوشبختانه یا متأسفانه ما را راحت کردند و دست‌شان درد نکند! ما که هر حرفی زدیم، کسی گوش نکرد و حتماً شایسته این رأی بوده‌ام. مشکلی با این محرومیت ندارم و این موضوع اصلاً برای من مهم نیست. برخی دوستان که خیلی به‌دنبال محرومیت ما بودند و می‌خواستند که نباشیم، به هدف‌شان رسیدند و امیدوارم آخر و عاقبت خوبی داشته باشند.

وی با بیان اینکه منبع درآمدش از فوتسال نیست و فقط برای علاقه‌اش وارد این رشته شده است، تصریح کرد: حالا که تلاش‌های دوستان برای محرومیت من نتیجه داده است، خوشحال باشند. این افراد فیلم بازی کردند تا محروم شوم و نمی‌خواهند کسی چون افضل در فوتسال باشد؛ چون در این مدت ضرر زیادی دیدند و باز هم ضرر می‌کنند، امیدوارم کاری که با ما کردند، بر سر خانواده‌شان بیاید.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در پاسخ به این پرسش که آیا حق می‌دهد این باشگاه، سرمربی دیگری به‌جای او انتخاب کند یا خیر، اظهار داشت: مس باشگاهی بزرگ و منظم است و اگر من هم نباشم، صددرصد در فصل آینده قهرمان می‌شود. آنها باید یک سرمربی خوب بیاورند تا تیم را هدایت کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.