مهدی طارمی به احتمال زیاد در بازی حساس امشب تیم پورتو مقابل اسپورتینگ لیسبون نیمکت نشین است اما این تقابل یادآور اولین جرقه‌های درخشش مهاجم ایران در فوتبال پرتغال است.

به گزارش خبرنگار مهر، در حساس‌ترین دیدار هفته چهارم لیگ فوتبال پرتغال و از ساعت ۲۳ (به وقت تهران) دو تیم پورتو و اسپورتینگ لیسبون به مصاف هم خواهند رفت.

این مسابقه صرفنظر از تمام حساسیت‌هایی که برای هواداران دو تیم دارد و از مسابقات هیجان انگیز پرتغال محسوب می‌شود، برای مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو هم اهمیت دو چندانی دارد.

طارمی احتمالاً به دلیل حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران و اضافه شدن دیرهنگام به اردوی پورتو در این مسابقه نیمکت نشین باشد اما تقابل او با اسپورتینگ از این جهت اهمیت دارد که این تیم یکی از مشتریان پر و پا قرص مهاجم ایران در نقل و انتقالات تابستانی بود.

حتی زمانی که طارمی با تیم پورتو به توافق رسیده بود، مسئولان باشگاه اسپورتینگ تلاش کردند با پیشنهاد دو برابر پورتو، این مهاجم را از امضای قرارداد منصرف کرده و به لیسبون بکشانند. طارمی البته بر قول خود با پورتو متعهد ماند و قید پول بیشتر را زد.

طارمی در صورت حضور کوتاه مدت در زمین هم می‌تواند برای پورتو موثر باشد چرا که فصل گذشته با پیراهن تیم ریوآوه برابر اسپورتینگ درخشید. طارمی در بازی رفت ریوآوه با اسپورتینگ موفق شد سه بار برای تیمش پنالتی بگیرد و نقش پررنگی در برد ۳ بر ۲ ریوآوه مقابل اسپورتینگ داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.