مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا بر این باور است که مهاجم سوئدی میلان بهتر از مهاجم بلژیکی تیم فوتبال اینتر است.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا بر این باور است که مهاجم سوئدی میلان بهتر از مهاجم بلژیکی تیم فوتبال اینتر است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کاسانو که سابقه بازی برای هر دو تیم میلان و اینتر را دارد، در آستانه دیدار امشب (شنبه) این دو تیم در دربی دلامادونینا در هفته چهارم سری A ایتالیا، به روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» گفت: خیلی زود است که نتیجه این بازی از حالا تأثیر زیادی روی سرنوشت این فصل بگذارد. صادقانه باید بگویم فکر می‌کردم آنتونیو کونته پس از انتقاداتی که پایان فصل گذشته از مدیران اینتر داشت، این تیم را ترک خواهد کرد، اما حالا نمی‌تواند شکست بخورد. او باید اسکودتو را فتح کند چون آرتورو ویدال و اشرف حکیمی را خریده و لائوتارو مارتینس هم در این تیم ماندنی شد. اینتر حالا ترکیب قویتری دارد. یوونتوس حالا آندره‌آ پیرلو را به عنوان سرمربی دارد، کسی که سال اول مربیگری‌اش است، پس کونته باید این فصل به روند قهرمانی‌های یووه پایان دهد.

وی همچنین درباره میلان که شروع خوبی در آغاز فصل جاری با استفانو پیولی داشته و هر سه بازی ابتدایی خود را با برد به پایان برده، اظهار داشت: پیولی شایسته ماندن در میلان بود. او فصل گذشته پایان فوق‌العاده‌ای با روسونری داشت و این تیم را به لیگ اروپا رساند. رالف رانگنیک هم در حالی گزینه مربیگری میلان بود که تاکنون عنوانی به دست نیاورده است.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا همچنین در تمجید از هم‌‌تیمی سابق خود و مقایسه‌اش با مهاجم بلژیکی اینتر خاطرنشان کرد: زلاتان بهترین بازیکن سری ‌A است. روملو لوکاکو بازیکنی جوان و مستعدی است، اما این دو قابل مقایسه با هم نیستند. در سن ۳۹ سالگی تنها قدرت فیزیکی کفایت نمی‌کند و به کیفیت بازی هم نیاز دارید و ایبرا کیفیت بازی بالایی دارد. من فکر می‌کنم بعد از رونالدوی اصلی (نازاریو) و مارکو فن‌باستن، ایبرا قرار دارد.

کاسانو تصریح کرد: اینتر بخت اول پیروزی در این دیدار است، اما ایبرا با این فرض که بیماری کوود ۱۹ باعث تحلیل قدرت فیزیکی او نشده باشد، می‌تواند اوضاع را به سود میلان تغییر دهد. لائوتارو مارتینس هم پیشرفت کرده و من را به یاد سرخیو آگوئرو می‌اندازد.

تیم‌های اینتر و میلان از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (شنبه) به وقت تهران، در چارچوب هفته چهارم سری A ایتالیا در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا به مصاف هم می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.