سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اعتراف کرد که نمایش شاگردانش در شب پیروزی خانگی مقابل وایادولید جذاب نبوده اما برای او کسب تمام امتیازها اهمیت دارد.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اعتراف کرد که نمایش شاگردانش در شب پیروزی خانگی مقابل وایادولید جذاب نبوده اما برای او کسب تمام امتیازها اهمیت دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از برد یک بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش در خانه مقابل وایادولید، به خبرنگاران گفت: این یک واقعیت است که ما مقابل حریفی قدرتمند قرار داشتیم که خوب دفاع می‌کند و می‌دانستیم که کار را برای‌مان سخت خواهد کرد اما در نهایت سه امتیاز بازی از آن ما شد. ما یک بازی تماشایی ارائه نکردیم اما باید صبر و آرامش داشت. مهمترین چیز بردن بازی بود که محقق شد. در نیمه دوم یکسری چیزها باید تغییر می‌کرد چون که در نیمه اول خوب بازی نمی‌کردیم. در این تیم همه چیز برای بازی کردن فراهم است و به همین دلیل هم من تغییراتی را در تیمم انجام دادم و نتیجه‌اش این شد که در نیمه دوم اوضاع برای ما خیلی بهتر شد.

زیدان درباره عملکرد وینیسیوس زننده تنها گل بازی هم اظهار داشت: من از گلی که او زد و در کل از عملکردش بسیار راضی‌ام. در عین حال از عملکرد آسنسیو و کارواخال نیز رضایت داشتم. زمانی که تعویض می‌کنیم برای این است که توانایی تیم بالا برود و تعویض‌های ما دقیقاً همین کار را انجام داد.

مصدومیت جدید ادن ازار موضوع دیگری بود که زیزو به آن اشاره داشت. او گفت: نمی‌توانم بگویم او چقدر خانه‌نشین خواهد بود. او در تمرینات قبل از بازی دچار مصدومیت شد که مصدومیتی عضلانی است و هیچ ربطی به مصدومیت قبلی‌اش ندارد. چنین اتفاقاتی برای بازیکنی که مدت‌ها بازی نکرده ممکن است رخ دهد. او از این اتفاق ناراحت است چون آماده بازی شده بود. با این حال باید آرامش خودمان را حفظ کنیم. مطمئناً او بعد از مدت کوتاهی برمی‌گردد.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید در پایان درباره خروجی‌های احتمالی تیمش و موضوع فروش لوکا یوویچ هم گفت: نمی‌توانم بگویم که هیچ‌کسی از تیم ما جدا نخواهد شد. یوویچ هم فکر می‌کنم یکی از بازیکنان تیم ما است. من سرمربی تیم هستم و ترکیب را تعیین می‌کنم، ختم کلام. تا پایان بازار نقل و انتقالات هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. فعلاً اما او بازیکن رئال مادرید است و برای ما بازی می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.