سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی برابر السد به تعریف و تمجید از بازیکنانش پرداخت.

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش برابر السد و صعود به یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار کرد: خیلی خوشحالیم که توانستیم این بازی خیلی سخت را ببریم. لیاقت این برد را داشتیم و با مشکلات زیادی وارد این بازی‌ها شدیم. بازی خوبی انجام دادیم. تیم حریف مهره‌های هجومی خیلی خوبی داشت و توانستیم با یک دفاع تیمی خوب، عملکرد خوب بازیکنان خصوصا در خط دفاع و دروازه‌بان، مهره‌های هجومی‌اش را به خوبی پوشش بدهیم.

او ادامه داد: این برد را به همه هواداران خوب‌مان تبریک می‌گویم که به طرق مختلف انرژی مثبت زیادی به ما دادند. از بازیکنان تیم باید تشکر کنم که باعث افتخار همه ما و ایرانیان و هواداران پرسپولیس شدند. از جان‌شان مایه گذاشتند و با تمام وجودشان بازی کردند و فداراکارانه توانستند برنده شوند. به تک‌تک‌شان این حس غرورانگیز و احساس خوب برای بردن را تبریک می‌گویم. این بازیکنان شایسته بهترین‌ها هستند. ان‌شاءالله بتوانیم در بازی‌های بعدی هم خوشحال باشیم. این راه را با تمام مشکلاتی که بود شروع کردیم. امیدوارم این راه را خوب ادامه دهیم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می‌تواند مثل سال ۲۰۱۸ فینالیست شود گفت:‌ ما یک راه خیلی سخت را طی کرده‌ایم. ما انتهای جدول بودیم و در مرحله گروهی توانستیم سه برد ارزشمند کسب کنیم و به عنوان تیم اول صعود کردیم. کار بزرگی بود که انجام شد. هدف بعدی ما بازی امروز بود که خدا را شکر توانستیم از این مرحله هم بگذریم. دو مرحله سخت دیگر در پیش داریم. اگه این بازی‌هایی که انجام دادیم در حضور هواداران‌مان و در ورزشگاه آزادی بود قطعا شکل بازی ما راحت‌تر بود و با انرژی بیشتری بازی می‌کردیم.

گل‌محمدی افزود: بازی کردن در ورزشگاه آزادی برای هر تیمی خیلی سخت است. می‌توانستیم با زحمت خیلی کمتر و با حمایت هواداران بازی‌هایمان را انجام دهیم ولی در هر صورت خوشحالیم که تا این مرحله آمده‌ایم. برای رسیدن به اینجا مشکلات زیادی داشتیم و خیلی از بازیکنان با خستگی مفرط و مصدومیت بودند. توانستیم این مشکلات را یک به یک پشت سر بگذاریم. هر تیمی در مرحله بعدی به ما برخورد کند قطعا قوی است. باید تمرکزمان را روی بازی بعدی بگذاریم تا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. کار ما تمام نشده است. تا اینجا خیلی خوب ظاهر شدیم ولی کارمان هنوز ادامه دارد.

گل‌محمدی در مورد سه تعویض هم‌زمانش و اینکه آیا برای این تعویض‌ها و رسیدن به گل در دقیقه پایانی برنامه‌ریزی داشته است یا خیر توضیح داد: بازیکنان ما خستگی بسیار زیادی دارند. همین که تا این لحظه بازی می‌کنند به خاطر هواداران، خانواده‌هایشان و غیرت زیادشان است. از تک‌تک‌شان ممنونم. بعضی وقت‌ها خجالت می‌کشم در صورت‌شان نگاه کنم. مجبور بودیم چند بازیکن تازه نفس به زمین بفرستیم و انصافا عملکردشان هم خوب بود. فکر می‌کنم انرژی زیادی که به تیم دادند یکی از عواملی بود که توانستیم به گل برتری دست پیدا کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آل‌کثیر چطور بعد از خراب شدن دو موقعیت گل اعتماد به نفسش را از دست نداد هم بیان کرد: بازیکنان ما به دنبال برد بودند. اینکه توپ‌های او به تیر دروازه خورد باعث انگیزه بیشترش شد و توانست موقعیت سومش را به گل تبدیل کند. در این بازی خیلی زحمت کشید و حقش حداقل یک گل بود. خدا را شکر که این اتفاق افتاد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.