مدافع تیم شهرخودرو از وضعیت میزبانی قطر در لیگ قهرمانان آسیا انتقاد کرد.

علی نعمتی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص عملکرد شهر خودرو در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: همه تلاش خود را کردیم تا در کنار ارائه بازی‌های خوب، نتایج مناسبی هم کسب کنیم، اما متاسفانه اتفاقاتی که می‌خواستیم رخ نداد. تمام تلاش‌مان را کردیم تا دل هواداران را شاد کنیم و شرمنده نشویم، اما اینگونه نشد.

مدافع شهرخودرو در رابطه با نتایجی که این تیم کسب کرده گفت: فشردگی بازی‌ها در کنار عدم امکان استفاده از بازیکنان جدید باعث شد تا فشار روی تیم مضاعف شود. در خصوص میزبانی قطری‌ها هم هرچه بگویم شاید برداشت شود که بهانه می‌آوریم، اما تجسم کنید تنها محل زندگی ما در این هفته‌ها هتلی است که چند تیم در آن اسکان دارند و شرایط غذایی و ریکاوری هم مناسب نیست.

نعمتی خاطرنشان کرد: این هتل یک سالن وزنه و یک استخر کوچک دارد و واقعا فضا و امکانات به اندازه کافی وجود ندارد.

وی در خصوص حضور مهدی رحمتی به عنوان سرمربی‌بازیکن شهرخودرو گفت: قطعا کار با بزرگان فوتبال برای هر کسی افتخار است، چه سال گذشته و چه امسال در کنار رحمتی که پیشکسوت بزرگ فوتبال ایران محسوب می‌شود، چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام و خوشحالم که او به عنوان سرمربی فعالیت می‌کند.

نعمتی در خصوص دیدار آخر شهرخودرو برابر پاختاکور گفت: در بازی قبلی مقابل الهلال به خاطر کارت زردی که در دیدار با الشباب الاهلی گرفتم محروم بودم، به همین خاطر نتوانستم برای شهرخودرو به میدان بروم. بازی سختی با حریف ازبک داریم، در بازی رفت مقابل این تیم با سه گل شکست خوردیم و حالا هم برخلاف ما، پاختاکور شانس بالایی برای صعود دارد. البته این موضوع به معنای بی‌انگیزه بودن ما نیست و برای کسب نتیجه مطلوب در این بازی برنامه داریم.

وی گفت: امیدوارم بتوانیم با یک نتیجه خوب به کار خود پایان دهیم تا حداقل در آخرین فرصت، هواداران شاد شوند. باید بپذیریم که فوتبال ایران اختلاف چشمگیری با آسیا دارد و رقبا از امکانات به مراتب بهتری برخوردار هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.