ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان با وجود به ثمر رساندن تمام گل‌های اولین برد تیمش در فصل جدید سری A از عملکرد خود کاملاً راضی نیست.

ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان با وجود به ثمر رساندن تمام گل‌های اولین برد تیمش در فصل جدید سری A از عملکرد خود کاملاً راضی نیست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ثبت اولین پیروزی تیم فوتبال میلان در فصل جدید سری A که شب گذشته (دوشنبه) با نتیجه ۲ بر صفر مقابل بولونیا رقم خورد، زلاتان ابراهیموویچ پررنگ‌ترین نقش را ایفا کرد و هر دو گل روسونری را به ثمر رساند. با این وجود او معتقد بود که اگر انرژی و قوای جوانی را داشت می‌توانست گل‌های بیشتری بزند.

زلاتان که ماه آینده ۳۹ ساله می‌شود، برای اولین بار در دوران بازی‌اش در سری A موفق شد در اولین بازی فصل دو گل به ثمر برساند. او پس از بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: من روی فرم هستم، دارم کار می‌کنم و این دومین بازی رسمی‌ام در این فصل بود. ما بردیم و من هم می‌توانستیم بیشتر از این گلزنی کنم. اگر ۲۰ ساله بودم، دو گل دیگر هم زده بودم. البته الان هم پیر نیستم. من مثل بنجامین باتن هستم. از پیروی شروع کرده‌ام و جوان می‌میرم! اما جدا از شوخی، باید بگویم که تیم‌مان خیلی خوب کار کرد آن هم در حالی که هنوز صد درصد آماده نیست و بنابراین مرتکب یکسری اشتباهات شدیم که معمولاً از ما سر نمی‌زند. در کل عملکرد ما خوب بود.

ابرهیموویچ ادامه داد: هدف ما این است که نسبت به فصل گذشته پیشرفت کنیم. بازیکنان جوان‌مان سخت در تلاش هستند، به توصیه‌ها گوش می‌کنند، منظم هستند و بعد از ۶ ماه که در کنارشان بوده‌ام، می‌دانم چه کارهایی باید انجام دهند تا سطح‌شان ارتقا پیدا کند. آنها هر روز با تمرکز کارشان را شروع می‌کنند. امسال ما باید بازی به بازی پیش برویم، با اعتماد به نفس بازی کنیم و به هر بازی به چشم یک فینال نگاه کنیم. من مسئولیت‌پذیری را دوست دارم. بیشترین فشاری که روی من وجود دارد از جانب خودم است. نمی‌خواهم مردم درباره سن و سالم حرف بزنند. دوست دارم با من همان رفتاری را داشته باشند که به سایر بازیکنان دارند. مهم نیست که ۳۸ ساله‌ام، من می‌خواهم با من مانند یک بازیکن ۲۰ ساله رفتار شوم و به همان اندازه هم کار کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )