معین عباسیان هافبک جدید تیم فوتبال پیکان گفت: دوست داشتم فضای جدیدی را تجربه کنم و در نهایت از بین پیشنهادهایم پیکان را انتخاب کردم.

معین عباسیان هافبک جدید تیم فوتبال پیکان گفت: دوست داشتم فضای جدیدی را تجربه کنم و در نهایت از بین پیشنهادهایم پیکان را انتخاب کردم. معین عباسیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره جدایی‌اش از سایپا و حضور در تیمی که شباهت‌های زیادی با این تیم دارد، گفت: هر دو تیم واقعاً شبیه هم هستند که توسط دو شرکت معتبر خودروسازی حمایت می‌شوند. در واقع من با رفتن به پیکان به نوعی یاغی خودروسازان شدم! واقعیت این است که دوست داشتم فضای جدیدی را تجربه کنم و در نهایت از بین پیشنهادهایی که داشتم، پیکان را انتخاب کردم.

وی درباره اینکه آیا پیکان می‌تواند نتایج فصل گذشته را جبران کند، تصریح کرد: پیکان تیم خوبی است و بازیکنان باکیفیتی هم به این تیم اضافه شدند. فکر می‌کنم با تشخیص کادر فنی چند بازیکن دیگر هم به تیم ما بیایند تا قدرت بیشتری پیدا کنیم. امیدوارم پیکان در فصل آینده نتایج خوبی بگیرد و دیگر دغدغه سقوط نداشته باشد.

هافبک فصل گذشته سایپا در پایان تصریح کرد: من دو فصل خوب در سایپا داشتم و خاطراتی که از حضور در این تیم داشتم در ذهنم باقی می‌ماند. فصل قبل هم با اینکه شرایط سختی داشتیم، ولی خوشبختانه در لیگ برتر ماندیم. استراتژی باشگاه سایپا در فصل گذشته استفاده از بازیکنان جوان بود و طبیعتاً جوانگرایی هم تاوان دارد. برای سایپا هم در فصل آینده آرزوی موفقیت دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.