سرمربی سوئیسی تیم فوتبال دورتموند از وجود تنوع در بازی تیمش ابراز رضایت کرد.

سرمربی سوئیسی تیم فوتبال دورتموند از وجود تنوع در بازی تیمش ابراز رضایت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوسین فاوره که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (شنبه) فصل جدید بوندس‌لیگا را با برتری ۳ بر صفر مقابل بوروسیا مونشن‌گلادباخ آغاز کرد، پس از این دیدار گفت: کار با بازیکنان جوان را دوست دارم، اما در عین حال کار با بازیکنان باتجربه را هم دوست دارم. تنوع در بازی‌مان واقعاً خوب است و این را در این بازی دیدیم. روی گل سوم هوملس توپ را به خوبی جلو برد و ارلینگ هالند و جیدون سانچو هم طول زمین را عالی دویدند و در نهایت گل فوق‌العاده‌ای به ثمر رساندند.

سرمربی سوئیسی بوروسیا دورتموند تصریح کرد: تنوع در نوع بازی‌مان به ما حس فوق‌العاده‌ای می‌دهد. ما فصلی طولانی در پیش داریم، برای همین به تمامی بازیکنان‌مان نیاز پیدا خواهیم کرد. حالا باید پیش از اقدامات لازم برای بازی بعدی‌مان این بازی را آنالیز کنیم.

ارلینگ هالند مهاجم نروژی زردپوشان وستفالن هم که در این دیدار دو گل به ثمر رساند، پس از این بازی اظهار داشت: نتیجه خوبی کسب کردیم. خیلی خوشحالم که دوباره بازی‌ها از سرگرفته شده به خصوص اینکه در این دیدار ۱۰ هزار هوادار به ورزشگاه هم آمدند.

وی افزود: حضور هواداران در ورزشگاه حس فوق‌العاده‌ای است. آنها از ما حمایت کردند و این چیزی بود که به آن نیاز داشتیم. هواداران باعث تقویت روحیه ما شدند و گلزنی مقابل آنها شگفت‌انگیز بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.