مهاجم تیم استقلال گفت: شیخ دیاباته بازیکن بسیار بزرگی است و بازی کردن کنار چنین بازیکنی برای من باعث افتخار و کاملا لذت بخش است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی قائدی مهاجم آبی پوشان پیش از بازی با الشرطه عراق اظهار داشت: کنار کشیدن الوحده از مسابقات یک جایی به سود ما شد و یک جایی به ضرر ما تمام می شود. این موضوع جدول را برای ما دشوار کرد و باعث شد ما در همین بازی با الشرطه محکوم به پیروزی شویم. به دلیل غیبت الوحده ما حالا چاره‌ای جز پیروزی برابر الشرطه نداریم و باید در این بازی فینال گونه صعودمان را قطعی کنیم.

وی اضافه کرد: اما این را هم بگویم که ما استراحت بیشتری نسبت به الشرطه کردیم و با تمرینات بیشتر در دوحه بدن هایمان نسبت به این آب و هوا سازگار تر شده است. تیم عراقی در این فاصله که ما استراحت کردیم یک بازی فشرده کرده و در کل ما انرژی بیشری برای این بازی داریم.

مهاجم آبی پوشان در ادامه بیان داشت: تمرینات خوبی را در قطر انجام می‌دهیم و حضور علی کریمی تیم ما را کامل تر کرد و باعث شد قدرت تیم ما مضاعف شود.

قائدی در خصوص بازی کردن کنار شیخ دیاباته گفت: شیخ هم بازیکن بزرگ و هم انسان بزرگی است. او بازیکن کمی نیست و بازی کردن کنار او برای من باعث افتخار است و از این که زوج شیخ در خط حمله استقلال هستم لذت می برم. شیخ تا حدودی فارسی یاد گرفته و این باعث می شود ارتباط کلامی بهتری هم داشته باشیم اما هماهنگی در خط حمله تنها لازمه‌اش ارتباط کلامی نیست. ما اینقدر نسبت به بازی یکدیگر درک متقابل داریم که به راحتی در زمین با هم ارتباط بگیریم.

وی در خصوص عملی کردن قولش در خصوص زدن ۱۰ گل در لیگ برتر گفت: بالاخره توانستم به قولم وفا کنم. فعلا قول جدیدی نمی‌دهم اما همه تلاشم را برای هرچه بهتر شدن و کسب نتایج دلخواه با استقلال انجام می‌دهم.

قائدی در خصوص اوج گیری فوتبالش در فصل اخیر گفت: ازدواج در زندگی و فوتبال من تاثیر گذاشت و در این مدتی که در قطر هستم دلم برای همسرم تنگ شده است. من در این فصل یک سال رویایی را سپری کردم اما این سقف آرزوهای فوتبالی من نیست. شاید اول فصل کمتر کسی فکرش را می‌کرد که من چنین فصلی را تجربه کنم ولی خودم می‌دانستم چنین روزهایی را در پیش دارم. امیدوارم بتوانم با همین روند رو به رشد فوتبالم را ادامه دهم و روز به روز بهتر شوم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.