بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که در شرایط کنونی نقش بازیکنان برای صعود از مرحله گروهی پررنگ تر از کادرفنی است.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که در شرایط کنونی نقش بازیکنان برای صعود از مرحله گروهی پررنگ تر از کادرفنی است. علی لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شرایط استقلال برای نخستین بازی‌اش در شروع مجدد لیگ قهرمانان آسیا در مقابل الشرطه اظهار داشت: شرایط استقلال بعد از تغییر و تحولات و رفتن مجیدی خیلی ایده آل نیست. حاشیه هایی که ایجاد شد، باعث شد جام حذفی از دست برود. این شرایط کار را برای نامجومطلق هم سخت می‌کند. انتخاب سرمربی موقت هم یک حالت بلاتکلیفی برای بازیکنان به وجود آورده است. اگر سرمربی قطعی برای تیم انتخاب می‌شد، در عملکرد بازیکنان تاثیرگذار بود و آنها بهتر کار می‌کردند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال افزود: شانس خوبی که استقلال آورده موضوع کناره گیری الوحده است که قطعا کمک بزرگی به این تیم برای صعود خواهد کرد. بازیکنان استقلال باید با تمرکز بالا بازی و با موفقیت در دو بازی گروهی صعودشان را قطعی کنند.

لطیفی با بیان اینکه آبی‌پوشان در دفاع ضعف دارند، خاطرنشان کرد: این مشکل از زمان استراماچونی وجود داشت ولی چون در فاز هجومی خوب ظاهر می‌شدند خیلی در بازی‌های این تیم این ضعف نمایان نمی‌شد اما ممکن است در آسیا برای این تیم دردسر درست کند. ساختار دفاعی و پرس کردن بازیکنان این تیم ایراد دارد و از طرف دیگر بازیکنان دفاعی این تیم با تمرکز لازم بازی نمی‌کنند.

وی گفت: با توجه به نوع بازی استقلال شانس این تیم را برای صعود بالا می‌دانم. نقش بازیکنان برای صعود از سرمربی تیم پررنگ‌تر است. بازیکنان با غیرت و تلاش می‌توانند زمینه‌ساز موفقیت تیم باشند و امیدوارم شاهد صعود استقلال باشیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )