سرمربی سابق تیم فوتبال تاتنهام می‌گوید که یکی از آرزوهایش تمرین دادن پرافتخارترین تیم فوتبال باشگاهی جهان است و اینکه از آبی‌و‌اناری‌ها پیشنهاد کار نداشته است.

سرمربی سابق تیم فوتبال تاتنهام می‌گوید که یکی از آرزوهایش تمرین دادن پرافتخارترین تیم فوتبال باشگاهی جهان است و اینکه از آبی‌و‌اناری‌ها پیشنهاد کار نداشته است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو می‌گوید که باشگاه بارسلونا پس از اخراج کیکه ستین به او پیشنهادی برای جانشینی این مرد اسپانیا نداده بود. پوچتینو اواسط فصل گذشته از تاتنهام اخراج شد تا جای خود را به ژوزه مورینیو بدهد. پیش از انتصاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا شایعاتی مبنی بر تماس این باشگاه با پوچتینو برای استخدام او مطرح شد اما این مرد آرژانتینی آن را رد کرد.

او به نشریه مارکای اسپانیا گفت: بارسلونا به من هیچ پیشنهادی برای هدایت این تیم نداد، ضمن اینکه من تصور نمی‌کردم که بتوانم با بارتومئو (رئیس باشگاه بارسلونا) کار کنم. من با رامون راموس پلانس (مدیر ورزشی جدید باشگاه بارسلونا) شام خوردم، چون با هم سال‌ها رابطه‌ای دوستانه داشته‌ایم، در واقع از سال ۲۰۰۹ که هر دو توسط باشگاه اسپانیول استخدام شدیم.

سال گذشته چندین رسانه به نقل پوچتینو اعلام کردند که او به خاطر مربیگری در اسپانیول هدایت رقیب همشهری این تیم یعنی بارسلونا را برعهده نمی‌گیرد. اکنون اما به نظر می‌رسد که او تغییر موضع داده است.

او گفت: حرفی که آن موقع زدم طعنه‌‌آمیز بود. آن حرف را در اولین نشست خبری‌ام در تاتنهام زدم چون آن زمان مدیران باشگاه از من درباره شایعه رفتنم به بارسلونا سؤال پرسیده بودند. اینطور شد که من به شیوه طعنه‌آمیز پاسخ دادم و فکر می‌کنم که خیلی زیاده‌روی کردم و آن حرف را زدم.

پیش از آغاز فصل جدید از پوچتینو به عنوان گزینه مربیگری تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن، یوونتوس و اینتر هم نام برده می شد اما در نهایت او هدایت هیچ‌یک از آنها را برعهده نگرفت.

او در این باره گفت: نه پاری‌سن‌ژرمن، نه یوونتوس و نه اینتر هیچ‌کدام به من پیشنهاد ندادند اما دروغ نگویم من از بنفیکا و موناکو پیشنهادهایی داشتم.

رئال مادرید هم یکی دیگر از تیم‌هایی بود که از او به عنوان مشتری پوچتینو نام برده می‌شد اما این تیم هم در نهایت زین‌الدین زیدان را برگرداند.

پوچتینوی ۴۸ ساله اظهار داشت: نمی‌دانم که آیا هرگز خواهم توانست رئال مادرید را هدایت کنم یا نه اما این کار رؤیای من است. رئال مادرید اگر بهترین باشگاه دنیا نباشد، یکی از بهترین‌ها است. هر کسی رؤیاهای خودش را دارد و این هم رؤیای من است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.