مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال در خصوص مهلت بازیکن این تیم به باشگاه برای پرداخت مطالباتش، توضیحاتی ارائه کرد.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال در خصوص مهلت بازیکن این تیم به باشگاه برای پرداخت مطالباتش، توضیحاتی ارائه کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدحسین زرندی در گفت‌وگو با برنامه «ورزش و مردم»، درباره تمرینات تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: در ورزشگاه دانشگاه قطر تمرین می‌کنیم. بازیکنان از سفتی زمین گلایه داشتند که وضعیت آن بهتر شده است. تلاش می‌کنیم اگر امکان تغییر محل تمرین برای ما وجود داشته باشد، این کار را انجام دهیم.

وی در مورد نامه شیخ دیاباته به باشگاه استقلال و مهلت او به این باشگاه برای پرداخت مطالباتش تصریح کرد: تاریخ این نامه ۹ شهریور است و ۱۵ روز مهلت دیاباته روز ۲۴ شهریور به پایان رسید اما شاید اگر منظور از این روزها روز کاری باشد، چند روز تفاوت ایجاد می‌شود. آنگونه که من مطلع شدم، بخشی از مطالبات شیخ پرداخت شده و او همانطور که بارها معرفت نشان داده، خیلی خوب در تمرینات استقلال شرکت می‌کند. این بازیکن به خوبی تمرین می‌کند و فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد.

مدیر رسانه‌ای تیم استقلال درخصوص اضافه نشدن علی کریمی به تمرینات آبی‌پوشان در قطر خاطرنشان کرد: برای بازیکنان تیم‌ها که به صورت تیمی به قطر می‌آیند، باید روادید ویژه‌ای صادر شود تا مجبور نباشند به قرنطینه بروند. کریمی هم مشکل روادید دارد که باشگاه تلاش می‌کند این مشکل را حل کند تا در صورت امکان، این بازیکن در بازی روز یکشنبه مقابل الشرطه عراق حاضر شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )